BUY & GET SPOT - FAKTY I STATYSTYKI
BUY & GET SPOT - ZASIĘG SIECI
BUY & GET SPOT - JAK TO DZIAŁA ?
DLACZEGO WARTO WYDAWAĆ NAGRODY W NASZEJ SIECI?
KLIENCI, KTÓRZY SKORZYSTALI Z USŁUGI BUY&GET SPOT
AKTUALNOŚCI
Kolekcja gadżetów idealnych na spacer z psem w promocji Pedigree czeka w salonach Inmedio, Relay i 1minute. Plecaki, nerki i smycze w promocji ogólnopolskiej oraz sakiewki w promocji dla klientów sieci Biedronka.
|
Ruszyła promocja marki Mola "Przyjmij z uśmiechem każdy Ups!" Zbierz całą kolekcję: Pizzerino, DePaściak, Chlip Chlap, Kaktusiak i Jednorożek
|
Weź swój napój i ruszaj w drogę!
|
2800 lunchboxów w konkursie belVity do odebrania w salonach Inmedio i Relay na podstawie unikalnego kodu |
Lubisie zapraszają na farmę w Alpach oraz do salonów prasowych po odbiór interaktywnej książeczki dla dzieci
|
PRZYKŁADY REALIZOWANYCH AKCJI W SALONACH PRASOWYCH
275.000 ceramicznych puszek zaprojektowanych przez artystów w dwóch edycjach promocji JACOBS ARTYŚCI DLA JACOBS
CEL: wzrost sprzedaży kaw JACOBS NAGRODA GWARANTOWANA: unikalna kolekcja puszek, trzy różne wzory, zaprojektowana przez trzy pary znanych artystów: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter. MECHANIZM: wymień opakowania po 2 kg kawy Jacobs mielonej lub ziarnistej na ceramiczną puszkę Jacobs w wybranym salonie Inmedio, Relay lub 1 Minute EFEKTY: Zrealizowaliśmy dwie półroczne edycje promocji, wydaliśmy wszystkie nagrody: łącznie 75.000 puszek w pierwszej edycji i 200.000 tys puszek w drugiej edycji promocji. Kolekcja puzzli 3D nagrodą w promocji marki Lubisie - 3 edycje promocji i 9 unikalnych zestawów puzzli CEL: wzrost sprzedaży i częstotliwości zakupu
NAGRODA GWARANTOWANA: zaprojektowana przez IQ Marketing kolekcja edukacyjnych puzzli 3D - 9 zestawów w 3 promocjach buy&get: Wesołe miasteczko, Zoo, Aquapark, Na dnie oceanu, W sercu dżungli, W piaskach pustyni, Na tropie Zwierząt Euroazji, W poszukiwaniu mieszkańców Ameryk, Śladami przyrody Afryki i Australii . MECHANIZM: zbierz osiem promocyjnych opakowań Petitki Lubisie i wymień je na nagrodę w wybranym salonie prasowym Inmedio i Relay EFEKTY: akcja cieszyła się dużą popularnością, zrealizowaliśmy 3 edycje w 2012, 2013 i 2014 r. W każdej edycji wydawaliśmy inną kolekcję puzzli 3D W sumie wydaliśmy: 270.000 zestawów . |
Lubisiowa Dominoteka nagrodzona za najlepsze w historii marki wyniki sprzedażyLUBISIOWA DOMINOTEKA
CEL: wzrost udziałów marki w kategorii produktów impulsowych dla dzieci. NAGRODA GWARANTOWANA: specjalnie zaprojektowane i wyprodukowane zestawy Domino: Cuda Świata, Dinozaury, Wynalazki (encyklopedia, klocki i domino w jednym) MECHANIZM: Zbierz 12 opakowań Lubisi i wymień na Domino w wybranym salonie Inmedio i Relay. 70.000 nagród do odbioru. EFEKTY: W wyniku promocji marka osiągnęła największy w historii udział w rynku. Lubisie awansowały na pozycję nr 2 z pozycji nr 4. NAGRODY: Golden Arrow w kat. promocja BtoC Pudełka śniadaniowe w promocji KinderWYDAWANIE NAGRÓD W INMEDIO i RELAY
NAGRODA GWARANTOWANA: pudełka śniadaniowe z wkładem chłodzącym w kolorze niebieskim, czerwonym i błękitnym. MECHANIZM: uzbieraj 15 opakowań po produktach promocyjnych (Kinder Maxi King , Kinder Pingui Choco, Kinder Pingui Cocco, Kinder Mleczna Kanapka) i wymień na nagrodę w wybranym salonie Inmedio i Relay. Serwuj po nagrody! Piłki siatkowe w promocji Kinder i Duplo.WYDAWANIE NAGRÓD W INMEDIO i RELAY
NAGRODA GWARANTOWANA: piłki siatkowe w barwach najlepszych siatkarskich drużyn świata lub zestawy sportowe: piłka + "zośka" MECHANIZM: dokonaj zakupu produktów promocyjnych KINDER i DUPLO na kwotę 15 zł lub 25 zł i odbierz piłkę siatkową lub zestaw sportowy: piłka siatkowa i "zośka". Witaj szkoło na sportowo! Promocja "back to school" dla marek Kinder i Duplo NAGRODA GWARANTOWANA: zestaw sportowy: koszulka, worek na kapcie i bidon - za zakupy min 30 zł oraz piłki nożne za zakupy min. 15 zł
MECHANIZM: w/w nagrody do odebrania w salonach prasowych Inmedio po okazaniu paragonu. |
Maestro ociepla swój wizerunek i rozdaje buziaki w salonach Inmedio i Relay MAESTRO ROZDAJE BUZIAKI
CEL: Wzrost transakcyjności kartami płatniczymi Maestro oraz ocieplenie wizerunku marki NAGRODA GWARANTOWANA: kolekcja maskotek -BUZIAKÓW (stworzona na podstawie popularnych emotikonów) , w kolorach Maestro, każda maskota miała inną minę i imię. MECHANIZM: zbierz 4 wydruki z terminala potwierdzające płatność kartami Maestro, idź do wybranego salonu Inmedio lub Relay i odbierz BUZIAKA. Do odbioru czeka cała rodzina maskotek. EFEKTY: wydaliśmy wszystkie nagrody - ponad 60.000 Buziaków w ciągu dwóch miesięcy. NAGRODY: Golden Arrow w kat. promocja BtoC Gry edukacyjne CzuCzu w dwóch edycjach promocji buy&getCEL: wzrost sprzedaży i częstotliwości zakupu
NAGRODA GWARANTOWANA: zabawy edukacyjne CzuCzu: I edycja: Literki , Cyferki i Angielski, II edycja: Zestaw Odkrywcy, Zestaw Podróżnika i Zestaw Bystrzaka MECHANIZM: zbierz opakowania promocyjne Petitki Lubisie i wymień je na nagrodę w wybranym salonie prasowym Inmedio i Relay EFEKTY: akcja cieszyła się dużą popularnością, zrealizowaliśmy 2 edycje promocji, wydaliśmy 130.000 gier CzuCzu. Milion produktów do wygra w promocji WedlaPROMOCJA INSTANT WIN
MECHANIZM: Kup i wygraj! Kup produkt w opakowaniu promocyjnym: wedlowskie Ptasie Mleczko, 100-gramową tabliczkę czekolady Wedla lub baton Pawełek, zajrzyj do opakowania i znajdź informację o wygranej, zgłoś się po odbiór nagrody do wybranego salonu prasowego. Nagrodami są odpowiednio: Ptasie Mleczko waniliowe, 100 gr czekolada truskawkowa i Pawełek o smaku toffi. |
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ ? Zadzwoń lub napisz
Magdalena Marczakiewicz
e-mail: magdalena.marczakiewicz@iq-marketing.pl
tel. 607090666
e-mail: magdalena.marczakiewicz@iq-marketing.pl
tel. 607090666