KREACJAKreacja to niekończące się przekuwanie myśli w finalny produkt. Brainstorm za brainstormem, tysiące wypowiadanych słów, z których klaruje się to coś! I właśnie tym czymś musimy przekonywać samych siebie, później swoich klientów, a na końcu konsumentów. Oni muszą to rozumieć, czuć. To ma ich poruszyć, skłonić do działania, zmienić przyzwyczajenia lub zainspirować do radosnej aktywności. I my, jako kreacja, bardzo dobrze to wiemy.
|
STRATEGIAPrzygotowania, określanie celów i możliwości ich osiągnięcia. Tak w skrócie można określić podejście strategiczne. To, co wydaje się stosunkowo proste jest często okupione mozolną pracą. Ale ta praca do absolutna podstawa do pracy nad projektem. Bez dobrej strategii nie można osiągnąć dobrych wyników. Skoro potrafimy wypracować taką właśnie strategię, to nie ma już powodów, by martwić się o efekty. Tak to po prostu działa.
|
PRODUKCJATo jak ciężka operacja na żywym organizmie. Trzeba wziąć pod uwagę realne możliwości, dobrać najlepsze środki, by efekt finalny zachwycił i oko i kieszeń. Znajomość rynku i długotrwałe relacje, które wypracowaliśmy sobie - nie bez wyrzeczeń - przez lata oraz niezrozumiała dla przeciętnego człowieka, rozległa wiedza, dają nam pewność, że możemy wyprodukować prawie wszystko - od pinezki do kopii Pałacu Kultury.
|
SAMPLINGObcowanie konsumenta z produktem może się zacząć nawet wcześniej niż konsument zakupi ten produkt. I o to w tym chodzi. Poznanie produktu przez konsumentów i pozytywne doświadczenia przedzakupowe mogą zdecydowanie polepszyć efekty sprzedaży. Żadna marka nie może bezczynnie czekać. Dlatego pomagamy jej wyjść do konsumenta w zaskakujący, przyjemny sposób, pomagając mu obcować z każdym rodzajem produktu - od najmniejszego cukierka do testowania 20 tonowej ciężarówki.
|
PROMOCJE SMS/MMSTelefon komórkowy ciągle zmienia swój zakres zastosowania, lecz oprócz możliwości dzwonienia, jedna rzecz pozostaje w nim niezmienna. To tanie, szybkie, i interaktywne możliwości wykorzystania wiadomości SMS/MMS. Dziś prawie każdy ma telefon, nawet nie jeden, ale nie każdy wie jak maksymalnie wykorzystać marketingowo drzemiący w nim potencjał. Na promocja z udziałem SMS/MSM połamaliśmy nie jeden ząb, stąd też wiemy najlepiej jak użyć tego medium do Twojej promocji.
|
BADANIA RYNKOWECzy my przeprowadziliśmy chociaż jedno badanie rynkowe, czy raczej korzystamy z nich. Piszę w kontekście "dowodów"
|
PRCzy na pewno świadczymy taką usługę? Realnie, nie na papierze w liście usług. Mówię w kontekście "dowodów"
|
MOBILE APSMultimedialne możliwości nowoczzesnych smartfonów sprawiają, że można "dokleić" do nich produkt. Gry, aplikacje, widgety stają się niezwykłym medium. Prawie zawsze są przy Tobie, bo prawie zawsze masz przy sobie telefon. Wkładając ogrom pracy w przygotowanie atrakcyjnych i użytecznych aplikacji tworzymy nową, niezwykle mocną więź pomiędzy konsumentem a produktem, który sygnuje lub jest bohaterem danej aplikacji. Walka na smartfonowe aplikacje już dawno się rozpoczęła, a my bezustannie śledzimy jej losy, pogłębiając swą wiedzę i umiejętności w tej materii.
|