Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

Golden   Arrow    w kat.    shopper marketing

Picture
Jury konkursu Golden Arrow przyznało nam wyróżnienie  w kat. shopper  marketing za  projekt   "Tyskie: najlepsi kibice w historii"

Kluczowym wyzwaniem było naturalne wejście marki w świat kibiców i towarzyszenie im podczas imprez sportowych w 2016 r. W ramach kampanii zaproponowaliśmy wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji opakowań piwa ze sportowymi toastami (21 toastów na Euro 2016 i 11 na Olimpiadę). Treść toastów dawała gotowy pomysł na wspieranie biało-czerwonych i świętowanie ich zwycięstw.

​OSTOYA triumfuje na świecie!

Picture
Ostoya triumfuje na świecie! Zdobyła  podwójne Złoto i tytuł Spirit of the Year 2016 w konkursie World Spirits Awards 2016 w Austrii   oraz  podwójne Złoto wśród najznakomitszych światowych trunków podczas prestiżowego San Francisco World Spirits  Competition .

Golden Arrow 2015

Na uroczystej Gali Golden Arrow odebraliśmy statuetkę za wortal kulinarny  www.przepisynakawe.pl  stworzony dla marki JACOBS. ​
Picture
Otrzymaliśmy też wyróżnienie w kat. Design za projekt "Życie Alexa" dla marki Absolut.
Picture

Akcja pod Choinką  - Wesołych Świąt

Z okazji Świąt zapraszamy na krótki film w gwiazdkowej obsadzie, który stworzyliśmy wspólnie z dziećmi z Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie. Życzymy pięknych Świąt, emocjonującej projekcji i samych happy-endów w 2015 roku! 

Kreatura dla ABSOLUT  Transform  Today

Obraz
Jury konkursu KREATURA przyznało nam wyróżnienie w kat. materiały promocyjne, opakowania za projekt ABSOLUT Transform Today. Projekt powstał przy współpracy z polskimi streetartowcami - Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber. 

Srebrne  EFFIE  za  spot  dla  Żubra

Picture
Podczas uroczystej gali Effie Awards w Operze Narodowej odebraliśmy srebrną statuetkę Effie za kampanię "Strażnik Puszczy dla marki Żubr.  
W wyniku kampanii marka Żubr po raz pierwszy w historii została liderem rynku. Żubr uzyskał największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich lagerów produkowanych przez koncerny i nie dopuścił   do zwiększenia sprzedaży swoich największych konkurentów: Harnasia i Tatry. Wszystko to przy zachowaniu dotychczasowych zalet komunikacji Żubra - spójnej platformie komunikacji oraz reakcji na aktualny trend społeczny - mężczyzna musi być aktywny i angażować się w otoczenie.
​Marka stworzyła komunikację, w której bierny do tej pory udział brand hero przejmuje inicjatywę i poprzez działanie udowadnia, że faktycznie jest królem puszczy.

Kampania realizowana była wspólnie  z domem mediowym MEC oraz agencją Walk Creative. My odpowiadaliśmy    za kreację spotu TV "Bal można oprzeć na Żubrze
Paragraph. Kliknij tutaj, aby edytować.

Rimmel   w czołówce   profili   branży kosmetycznej

 Z radością śledzimy pierwsze raporty Sotrendera - Instagram Trends, pokazujące, kto prowadzi najlepsze polskie profile i kto najlepiej angażuje swoją publiczność na Instagramie. Prowadzony przez nas profil dla marki Rimmel znalazł się w czołówce profili w kategorii KOSMETYKI  biorąc pod uwagę  kryteria:  najwięcej aktywności,  najwięcej obserwujących oraz  najbardziej interaktywne
www.instagram.com/rimmellondonpl    

​Hatalska i Budzich  doceniają  naszą  charytatywną  aukcję!

​Blogerzy Natalia Hatalska i Maciek Budzich podsumowali akcję Charytatywni Allegro "Twoja lepsza strona" i przyznali nam specjalne wyróżnienie za aukcję "Najszybszy dzień w życiu"
Więcej >>

Aukcja  "Najszybszy  dzień w życiu"  z Charytatywni.Allegro.pl

Nasza charytatywna aukcja zakończona! Cała kwota z licytacji zostanie przekazana na konto fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?"   Zapraszamy do innych aukcji na charytatywni.allegro.pl

Srebrne Effie za AbraKAWAbra

Picture

Otrzymaliśmy srebrne EFFIE w kategorii Napoje za kampanię dla marki JACOBS „AbraKAWAbra – wyczaruj kawowe orzeźwienie”.  Nagrodę odbieraliśmy wspólnie z przedstawicielami Mondelez International i Starcom Mediavest Group na uroczystej gali w Teatrze Wielkim, która odbyła się 14 października 2013. W wyniku kampanii  jako pierwsza marka powstrzymaliśmy  spadek sprzedaży kawy latem budując nową okazję konsumpcji kawy rozpuszczalnej – na zimno, jako kawa mrożona. O sukcesie świadczą wyniki rynkowe oraz reakcja konkurencji, która latem 2013 również zaczęła promować kawę mrożoną. 
Więcej >>
​

Mondelez Polska – Marketer Roku 2013 

Picture
Mondelez Polska  otrzymał tytuł Marketera Roku przyznany przez magazyn Media i Marketing .
Eksperci branżowi docenili firmę za konsekwencję    i odwagę w kreowaniu segmentów, bez oglądania się na kryzys. Ostatni rok był bardzo intensywny dla marketera  - pod względem poniesionych wydatków na reklamę znalazł się w pierwszej trójce wśród producentów słodyczy, za Ferrero i Marsem. Wspierał intensywnie wiele swoich marek, a największą aktywność wykazał w segmencie czekolady i kawy. Odważnie wchodził w nowe kategorie, wspierając launche sprawną komunikacją (…) 

Mondelez zaskakuje nas innowacjami produktowymi i ciekawą komunikacją, dobrze zaadaptowaną  do polskich warunków. Wydaje się, że firma zgodnie ze sprawdzonymi zasadami właśnie teraz w czasie kryzysu chce zdobyć serca konsumentów. Odważna strategia, która na pewno przyniesie efekty. 

Gwiazdki z nieba na Święta

Film „Gwiazdki z nieba” zrealizowaliśmy  w ramach świątecznych  warsztatów kreatywnych z dziećmi i młodzieżą z SOSW w Piasecznie.  Podczas warsztatów powstały dwa duże obrazy, których reprodukcje znalazły się na kartkach, malowaliśmy koszulki przy użyciu farb do tkanin w sprayu, ozdabialiśmy filcowe gwiazdki na choinkę. Trzy godziny wspaniałej zabawy!  Razem z naszymi Gwiazdkami życzymy wszystkim, aby być z rodziną na święta, dostać mnóstwo prezentów, mieć dużo przyjaciół i szczęścia.  I żeby po prostu wszystko się ułożyło!

​"Akcja pod Choinką" nagrodzona!

Jury konkursu Kampania Społeczna Roku 2014 przyznało nam wyróżnienie  w kategorii "Akcje zaangażowane firm (CSR)". Wyróżniony został projekt warsztatów filmowych z dziećmi i młodzieżą ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie,  w ramach którego powstał film "Akcja pod Choinką". Projekt miał na celu wsparcie różnych obszarów rozwoju dzieci i młodzieży z: edukacja, komunikacja, uspołecznienie, kreatywność. Miał wpłynąć na wzrost własnej wartości u uczestników projektu oraz wzrost akceptacji siebie i akceptacji otoczenia.
Picture

Projekt „Zatrudnij ASa” nagrodzony  w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012

Picture
Projekt  „Zatrudnij ASa” realizowany przez nas wspólnie z agencją AtomClick, Fundacją SYNAPSIS  i Asem otrzymał nagrodę główną w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012 w kategorii: Kampanie firm i fundacji firm. Statuetkę odebraliśmy podczas uroczystej gali 25 kwietnia 2013 w Teatrze Rozmaitości. Nasza kampania, zachęcająca do odkrycia potencjału osób z zespołem Aspergera, doceniona została za autentyczność i realny wpływ na życie konkretnego beneficjenta oraz duży oddźwięk              w mediach.      Spośród 103 zgłoszonych projektów Jury  przyznało 7 nagród oraz 10 wyróżnień
w  7 kategoriach konkursowych. 


Obraz
Odebranie nagrody
Picture
Statuetka w pełnej krasie

Kreatura za reklamę społeczną

Picture

​Jury konkursu KREATURA przyznało nam nagrodę główną w kat. reklama społeczna za projekt "Zatrudnij ASa" realizowany wspólnie z Fundacją SYNAPSIS i AtomClick. Statuetkę odebraliśmy podczas uroczystej gali w Teatrze Capitol.

Można powiedzieć, że znaleźliśmy się w gronie "siedmiu wspaniałych" -  spośród 115 zgłoszonych prac ogłoszono 28 nominacji i przyznano tylko 7 nagród głównych.

Statuetka Golden Arrow  w kat. Design dołączyła do naszej kolekcji

Obraz
Podczas gali w Fabryce Trzciny otrzymaliśmy nagrodę główną w kat. Design za tuby ABSOLUT TRANSFORM TODAY. Projekt powstał przy współpracy z polskimi streetartowcami - unikatowe grafiki stworzyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber.

Absolut Tubes - perła wśród opakowań

Tuby ABSOLUT otrzymały nagrodę główną  w konkursie ART  OF PACKAGING 2014  w kategorii Opakowanie Pragnienia, Professional. Grafiki stworzyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber, których zaprosiliśmy do udziału w projekcie w ramach globalnej aktywacji Transform Today.
Obraz

IQ Marketing w Dużym Formacie

"Wolontariusze w białych kołnierzykach"   to temat przewodni jednego z kwietniowych wydań Dużego Formatu. Ewa Kołodziej
w swoim reportażu prezentuje ciekawe spojrzenie na wolontariat pracowniczy
i rozmawia z zaangażowanymi społecznie pracownikami firm z różnych branż,  Nasi pracownicy również wzięli udział w rozmowie. Zaprosiliśmy też dziennikarkę    na jedną z naszych akcji wolontariatu pracowniczego,  która została opisana
w reportażu. Zapraszamy do lektury! 

Więcej >>
Obraz

Jesteśmy w raporcie Odpowiedzialny  Biznes w Polsce

Nasza projekt "Warsztaty Kreatywne" realizowany  w partnerstwie z Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Piasecznie został pozytywnie zweryfikowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i umieszczony w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”. Ogłoszenie Raportu  odbyło się 1 kwietnia 2014 r na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Warsztaty Kreatywne realizujemy już od dwóch lat - jest to cykl spotkań, podczas których wspólnie z dziećmi i młodzieżą tworzymy coś inspirującego. Zgodnie z założeniem projektu, warsztaty towarzyszą ważnym wydarzeniom – Dzień Kobiet, czy Święta Bożego Narodzenia oraz dostosowane są do potrzeb naszych partnerów społecznych. Jako agencja zrezygnowaliśmy z tradycyjnych upominków z okazji w/w świąt wysyłanych wcześniej do naszych partnerów biznesowych. Postawiliśmy na promocję projektów stworzonych w partnerstwie społecznym.


Golden Arrow rozdane - mamy nagrodę i wyróżnienie

Obraz
Jury konkursu Golden Arrow przyznało nam nagrodę główną w kat. non profit za projekt Zatrudnij ASa realizowany wspólnie z AtomClick i Fundacją SYNAPSIS. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii design za projekt limitowanej edycji butelki - ABSOLUT POLAKOM stworzony przy współpracy z polskim artystą Swanskim. Twórcy projektów odebrali nagrody podczas uroczystej Gali Golden Arrow 27 czerwca 2013 r.

Obraz

Create Yourself - warsztaty motywacyjne

Picture
Czujesz, że możesz więcej? Chciałbyś zmienić swoje życie, ale brakuje Ci motywacji, by wykonać pierwszy krok? A może po prostu nie wiesz, od czego zacząć? 

Wspólnie z Akademią Rozwoju Osobistego C.U.D. zapraszamy na warsztaty "CREATE YOURSELF - Stwórz Najlepszą Wersje Siebie". Warsztaty poprowadzi Mateusz Grzesiak, należący niewątpliwie do ligi najlepszych trenerów osobistych, wraz z gośćmi specjalnymi: Beatą Pawlikowską         i Ryszardem Kaliszem. Na warsztatach uczestnicy nauczą się:

Jak podążać własną drogą w życiu? Jak rozwijać siebie, swoje relacje i pasje?
Jak stworzyć  charyzmatyczny  wizerunek    i skuteczną komunikację?
Jak osiągać sukcesy, swoje cele i zamierzenia?

Warsztaty odbędą się 6-7 grudnia 2013 r - Hotel Narvil Conference & SPA Serock k/Warszawy. Można wziąć w nich udział również on-line.


Otrzymaliśmy  wyróżnienie w konkursie European CSR  Award Scheme

Picture
27 marca 2013 roku zostali ogłoszeni zwycięzcy konkursu European CSR Award Scheme for Partnerships, Innovation and Impact. Otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii: Partnerstwa z udziałem małych i średnich przedsiębiorstw, za projekt Zatrudnij ASA realizowany w partnerstwie z AtomClick i Fundacją SYNAPSIS. Jury doceniło nasz projekt za innowacyjność oraz za podjęcie niezwykle ważnego i trudnego problemu funkcjonowania osób z autyzmem w miejscu pracy. Stanęliśmy na podium razem z firmami Orange, Horus, UPC, PwC, Microsoft, GlaxoSmithKline i Danone.

Konkurs European CSR Award powstał w celu nagrodzenia partnerstw ustanowionych pomiędzy przedsiębiorstwem i co najmniej jednym pozabiznesowym interesariuszem. Jego celem jest promocja projektów wielostronnych i wymiana najlepszych praktyk CSR pomiędzy przedsiębiorstwami na poziomie europejskim.  Konkurs finansowany jest przez Komisję Europejską, a jego koordynacją na poziomie europejskim zajmują się organizacje CSR Europe i Business in the Community, kierując konsorcjum złożonym z 29 krajowych organizacji.

O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland