Golden Arrow w kat. shopper marketingJury konkursu Golden Arrow przyznało nam wyróżnienie w kat. shopper marketing za projekt "Tyskie: najlepsi kibice w historii"
Kluczowym wyzwaniem było naturalne wejście marki w świat kibiców i towarzyszenie im podczas imprez sportowych w 2016 r. W ramach kampanii zaproponowaliśmy wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji opakowań piwa ze sportowymi toastami (21 toastów na Euro 2016 i 11 na Olimpiadę). Treść toastów dawała gotowy pomysł na wspieranie biało-czerwonych i świętowanie ich zwycięstw. OSTOYA triumfuje na świecie!Ostoya triumfuje na świecie! Zdobyła podwójne Złoto i tytuł Spirit of the Year 2016 w konkursie World Spirits Awards 2016 w Austrii oraz podwójne Złoto wśród najznakomitszych światowych trunków podczas prestiżowego San Francisco World Spirits Competition .
Golden Arrow 2015Na uroczystej Gali Golden Arrow odebraliśmy statuetkę za wortal kulinarny www.przepisynakawe.pl stworzony dla marki JACOBS.
Otrzymaliśmy też wyróżnienie w kat. Design za projekt "Życie Alexa" dla marki Absolut.
Akcja pod Choinką - Wesołych ŚwiątKreatura dla ABSOLUT Transform TodayJury konkursu KREATURA przyznało nam wyróżnienie w kat. materiały promocyjne, opakowania za projekt ABSOLUT Transform Today. Projekt powstał przy współpracy z polskimi streetartowcami - Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber.
|
Srebrne EFFIE za spot dla ŻubraPodczas uroczystej gali Effie Awards w Operze Narodowej odebraliśmy srebrną statuetkę Effie za kampanię "Strażnik Puszczy dla marki Żubr.
W wyniku kampanii marka Żubr po raz pierwszy w historii została liderem rynku. Żubr uzyskał największy wzrost sprzedaży spośród wszystkich lagerów produkowanych przez koncerny i nie dopuścił do zwiększenia sprzedaży swoich największych konkurentów: Harnasia i Tatry. Wszystko to przy zachowaniu dotychczasowych zalet komunikacji Żubra - spójnej platformie komunikacji oraz reakcji na aktualny trend społeczny - mężczyzna musi być aktywny i angażować się w otoczenie. Marka stworzyła komunikację, w której bierny do tej pory udział brand hero przejmuje inicjatywę i poprzez działanie udowadnia, że faktycznie jest królem puszczy. Kampania realizowana była wspólnie z domem mediowym MEC oraz agencją Walk Creative. My odpowiadaliśmy za kreację spotu TV "Bal można oprzeć na ŻubrzeParagraph. Kliknij tutaj, aby edytować. Rimmel w czołówce profili branży kosmetycznej Z radością śledzimy pierwsze raporty Sotrendera - Instagram Trends, pokazujące, kto prowadzi najlepsze polskie profile i kto najlepiej angażuje swoją publiczność na Instagramie. Prowadzony przez nas profil dla marki Rimmel znalazł się w czołówce profili w kategorii KOSMETYKI biorąc pod uwagę kryteria: najwięcej aktywności, najwięcej obserwujących oraz najbardziej interaktywne
www.instagram.com/rimmellondonpl Hatalska i Budzich doceniają naszą charytatywną aukcję!Blogerzy Natalia Hatalska i Maciek Budzich podsumowali akcję Charytatywni Allegro "Twoja lepsza strona" i przyznali nam specjalne wyróżnienie za aukcję "Najszybszy dzień w życiu"
Więcej >> Aukcja "Najszybszy dzień w życiu" z Charytatywni.Allegro.plSrebrne Effie za AbraKAWAbra
Otrzymaliśmy srebrne EFFIE w kategorii Napoje za kampanię dla marki JACOBS „AbraKAWAbra – wyczaruj kawowe orzeźwienie”. Nagrodę odbieraliśmy wspólnie z przedstawicielami Mondelez International i Starcom Mediavest Group na uroczystej gali w Teatrze Wielkim, która odbyła się 14 października 2013. W wyniku kampanii jako pierwsza marka powstrzymaliśmy spadek sprzedaży kawy latem budując nową okazję konsumpcji kawy rozpuszczalnej – na zimno, jako kawa mrożona. O sukcesie świadczą wyniki rynkowe oraz reakcja konkurencji, która latem 2013 również zaczęła promować kawę mrożoną. Więcej >> Mondelez Polska – Marketer Roku 2013
![]() Mondelez Polska otrzymał tytuł Marketera Roku przyznany przez magazyn Media i Marketing .
Eksperci branżowi docenili firmę za konsekwencję i odwagę w kreowaniu segmentów, bez oglądania się na kryzys. Ostatni rok był bardzo intensywny dla marketera - pod względem poniesionych wydatków na reklamę znalazł się w pierwszej trójce wśród producentów słodyczy, za Ferrero i Marsem. Wspierał intensywnie wiele swoich marek, a największą aktywność wykazał w segmencie czekolady i kawy. Odważnie wchodził w nowe kategorie, wspierając launche sprawną komunikacją (…) Mondelez zaskakuje nas innowacjami produktowymi i ciekawą komunikacją, dobrze zaadaptowaną do polskich warunków. Wydaje się, że firma zgodnie ze sprawdzonymi zasadami właśnie teraz w czasie kryzysu chce zdobyć serca konsumentów. Odważna strategia, która na pewno przyniesie efekty. |
Gwiazdki z nieba na ŚwiętaFilm „Gwiazdki z nieba” zrealizowaliśmy w ramach świątecznych warsztatów kreatywnych z dziećmi i młodzieżą z SOSW w Piasecznie. Podczas warsztatów powstały dwa duże obrazy, których reprodukcje znalazły się na kartkach, malowaliśmy koszulki przy użyciu farb do tkanin w sprayu, ozdabialiśmy filcowe gwiazdki na choinkę. Trzy godziny wspaniałej zabawy! Razem z naszymi Gwiazdkami życzymy wszystkim, aby być z rodziną na święta, dostać mnóstwo prezentów, mieć dużo przyjaciół i szczęścia. I żeby po prostu wszystko się ułożyło!
"Akcja pod Choinką" nagrodzona!Jury konkursu Kampania Społeczna Roku 2014 przyznało nam wyróżnienie w kategorii "Akcje zaangażowane firm (CSR)". Wyróżniony został projekt warsztatów filmowych z dziećmi i młodzieżą ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piasecznie, w ramach którego powstał film "Akcja pod Choinką". Projekt miał na celu wsparcie różnych obszarów rozwoju dzieci i młodzieży z: edukacja, komunikacja, uspołecznienie, kreatywność. Miał wpłynąć na wzrost własnej wartości u uczestników projektu oraz wzrost akceptacji siebie i akceptacji otoczenia.
Projekt „Zatrudnij ASa” nagrodzony w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012
![]() Projekt „Zatrudnij ASa” realizowany przez nas wspólnie z agencją AtomClick, Fundacją SYNAPSIS i Asem otrzymał nagrodę główną w konkursie Kampania Społeczna Roku 2012 w kategorii: Kampanie firm i fundacji firm. Statuetkę odebraliśmy podczas uroczystej gali 25 kwietnia 2013 w Teatrze Rozmaitości. Nasza kampania, zachęcająca do odkrycia potencjału osób z zespołem Aspergera, doceniona została za autentyczność i realny wpływ na życie konkretnego beneficjenta oraz duży oddźwięk w mediach. Spośród 103 zgłoszonych projektów Jury przyznało 7 nagród oraz 10 wyróżnień
w 7 kategoriach konkursowych. Kreatura za reklamę społecznąJury konkursu KREATURA przyznało nam nagrodę główną w kat. reklama społeczna za projekt "Zatrudnij ASa" realizowany wspólnie z Fundacją SYNAPSIS i AtomClick. Statuetkę odebraliśmy podczas uroczystej gali w Teatrze Capitol. Można powiedzieć, że znaleźliśmy się w gronie "siedmiu wspaniałych" - spośród 115 zgłoszonych prac ogłoszono 28 nominacji i przyznano tylko 7 nagród głównych. |
Statuetka Golden Arrow w kat. Design dołączyła do naszej kolekcji
Podczas gali w Fabryce Trzciny otrzymaliśmy nagrodę główną w kat. Design za tuby ABSOLUT TRANSFORM TODAY. Projekt powstał przy współpracy z polskimi streetartowcami - unikatowe grafiki stworzyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber.
Absolut Tubes - perła wśród opakowańKliknij tutaj, aby edytować.
Tuby ABSOLUT otrzymały nagrodę główną w
konkursie ART OF PACKAGING 2014 w kategorii Opakowanie Pragnienia,
Professional. Grafiki stworzyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber,
których zaprosiliśmy do udziału w projekcie w ramach globalnej aktywacji
Transform Today.
IQ Marketing w Dużym Formacie
"Wolontariusze w białych kołnierzykach" to temat przewodni jednego z kwietniowych wydań Dużego Formatu. Ewa Kołodziej
w swoim reportażu prezentuje ciekawe spojrzenie na wolontariat pracowniczy i rozmawia z zaangażowanymi społecznie pracownikami firm z różnych branż, Nasi pracownicy również wzięli udział w rozmowie. Zaprosiliśmy też dziennikarkę na jedną z naszych akcji wolontariatu pracowniczego, która została opisana w reportażu. Zapraszamy do lektury! Więcej >> Jesteśmy w raporcie Odpowiedzialny Biznes w Polsce
Nasza projekt "Warsztaty Kreatywne" realizowany w partnerstwie z Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Piasecznie został pozytywnie zweryfikowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i umieszczony w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2013. Dobre praktyki”. Ogłoszenie Raportu odbyło się 1 kwietnia 2014 r na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Warsztaty Kreatywne realizujemy już od dwóch lat - jest to cykl spotkań, podczas których wspólnie z dziećmi i młodzieżą tworzymy coś inspirującego. Zgodnie z założeniem projektu, warsztaty towarzyszą ważnym wydarzeniom – Dzień Kobiet, czy Święta Bożego Narodzenia oraz dostosowane są do potrzeb naszych partnerów społecznych. Jako agencja zrezygnowaliśmy z tradycyjnych upominków z okazji w/w świąt wysyłanych wcześniej do naszych partnerów biznesowych. Postawiliśmy na promocję projektów stworzonych w partnerstwie społecznym. |
Golden Arrow rozdane - mamy nagrodę i wyróżnienie![]() Jury konkursu Golden Arrow przyznało nam
nagrodę główną w kat. non profit za projekt Zatrudnij ASa realizowany wspólnie
z AtomClick i Fundacją SYNAPSIS. Otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii
design za projekt limitowanej edycji butelki - ABSOLUT POLAKOM stworzony przy
współpracy z polskim artystą Swanskim. Twórcy projektów odebrali nagrody
podczas uroczystej Gali Golden Arrow 27 czerwca 2013 r.
Create Yourself - warsztaty motywacyjne
Czujesz, że możesz więcej? Chciałbyś zmienić swoje życie, ale brakuje Ci motywacji, by wykonać pierwszy krok? A może po prostu nie wiesz, od czego zacząć?
Wspólnie z Akademią Rozwoju Osobistego C.U.D. zapraszamy na warsztaty "CREATE YOURSELF - Stwórz Najlepszą Wersje Siebie". Warsztaty poprowadzi Mateusz Grzesiak, należący niewątpliwie do ligi najlepszych trenerów osobistych, wraz z gośćmi specjalnymi: Beatą Pawlikowską i Ryszardem Kaliszem. Na warsztatach uczestnicy nauczą się: Jak podążać własną drogą w życiu? Jak rozwijać siebie, swoje relacje i pasje? Jak stworzyć charyzmatyczny wizerunek i skuteczną komunikację? Jak osiągać sukcesy, swoje cele i zamierzenia? Warsztaty odbędą się 6-7 grudnia 2013 r - Hotel Narvil Conference & SPA Serock k/Warszawy. Można wziąć w nich udział również on-line. |
Otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie European CSR Award Scheme
![]() 27 marca 2013 roku zostali ogłoszeni zwycięzcy konkursu European CSR Award Scheme for Partnerships, Innovation and Impact. Otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii: Partnerstwa z udziałem małych i średnich przedsiębiorstw, za projekt Zatrudnij ASA realizowany w partnerstwie z AtomClick i Fundacją SYNAPSIS. Jury doceniło nasz projekt za innowacyjność oraz za podjęcie niezwykle ważnego i trudnego problemu funkcjonowania osób z autyzmem w miejscu pracy. Stanęliśmy na podium razem z firmami Orange, Horus, UPC, PwC, Microsoft, GlaxoSmithKline i Danone.
Konkurs European CSR Award powstał w celu nagrodzenia partnerstw ustanowionych pomiędzy przedsiębiorstwem i co najmniej jednym pozabiznesowym interesariuszem. Jego celem jest promocja projektów wielostronnych i wymiana najlepszych praktyk CSR pomiędzy przedsiębiorstwami na poziomie europejskim. Konkurs finansowany jest przez Komisję Europejską, a jego koordynacją na poziomie europejskim zajmują się organizacje CSR Europe i Business in the Community, kierując konsorcjum złożonym z 29 krajowych organizacji. |