PROJEKTY SHOPPEROWE BtoC - promocje konsumenckie, loterie, konkursy, samplingi, aktywności on i off trade.
Pernod Ricard, KONKURS - Wyślij WYBOROWĄ w świat!
Konkurs angażujący wszystkich fanów wódki Wyborowa. Za pomocą kreatora, każdy mógł zaprojektować własne opakowanie wódki. Każdego dnia wybieranych było 5 najlepszych opakowań, w których
|
Wyborowa wysyłana była na podany przez uczestnika adres. Wyborowa w personalizowanych opakowaniach trafiła do 20 krajów na całym świecie. Najdalsze destynacje wybrane przez naszych konsumentów to m.in.: USA, Kanada, Australia, RPA, Kostaryka
|
Mondelez, LOTERIA - Wsłuchaj się w pozytywny rytm Prince Polo
Unilever, Fix Knorr, LOTERIA - Raz w tygodniu zmień kuchnię na włoską!
Nawyki żywieniowe Polaków ulegają zmianie. Konsumenci chcą podawać zdrowsze potrawy, chętnie eksperymentują w kuchni. Idąc za tymi trendami, postanowiliśmy namówić ich do zmiany starych przyzwyczajeń przedstawiając nowy smak i nową tradycję jedzenia dań makaronowych z Knorr Fix raz w tygodniu. W tym celu wykorzystaliśmy kuchnię włoską, powszechnie uważaną za zdrową i zorganizowaliśmy loterię pod hasłem „Raz w tygodniu zmień kuchnię na włoską. Była to jedna z najbardziej spektakularnych akcji w historii klienta, w ciągu 1,5 miesiąca uzyskaliśmy ponad 1 milion zgłoszeń w loterii (2 miliony sprzedanych Fixów) oraz 22% wzrost sprzedaży. Skutecznie przełamaliśmy trend spadkowy nie tylko w fixach makaronowych, ale w całym portfolio fixów Knorr. Dwuznaczność hasła skutecznie komunikowała zmianę smaku na włoski oraz nagrodę w kampanii – wygranie metamorfozy kuchni.
|
Pernod Ricard, ABSOLUT- KONKURS - Życie ALEKSA
Zaangażowaliśmy fanów Absoluta w proces twórczy nad nową limitowaną odsłoną wódki Absolut, łącząc świat on-line i off-line.
TRANSFORM POLAND INTO BETTER WORLD! - stworzyliśmy komiksowego bohatera – architekta Alexa, który postanawia zmienić otaczającą go rzeczywistość. Do zrealizowania swoich planów potrzebuje jednak pomocników, którymi stali się fani marki na FB. TRANSFORM YOURSELF INTO COMIC-BOOK HERO - zorganizowaliśmy pierwszy w Polsce casting on-line na bohaterów komiksu, którzy - w rysunkowej postaci - pomagali w kolejnych misjach Alexa, m.in.: malowanie ławek w parku, koncert, oświetlanie ciemnej ulicy, malowanie murala. Do współpracy zaprosiliśmy znanych polskich twórców komiksu: Bartosza Sztybora i Marka Oleksickiego, którzy wspólnie z fanami ABSOLUT co tydzień (przez 6 tyg) tworzyli kolejną odsłonę komiksu on-line pt: Życie ALEXA. Zwycięzcy konkursu w postaci komiksowej trafili na limitowane opakowania wódki ABSOLUT |
PROJEKTY KLIENCKIE BtoB – programy motywacyjne, konkursy i promocje skierowane do handlowców, partnerów biznesowych, punktów sprzedaży.
Rajd Ekspertów AkzoNobel
Roczny program motywacyjny, skierowany do punktów sprzedaży detalicznej, w którym wzięło udział 1900 osób, w tym ok. 1400 sklepów. CEL: Wzrost poziomu zakupów produktów AkzoNobel (farby) przez PSD, budowanie dystrybucji i poprawnej ekspozycji.
Trzon programu stanowił portal www.akzopedia.pl, który pełnił rolę informacyjną, edukacyjną oraz rozrywkową: wymiana doświadczeń miedzy uczestnikami programu, eksperckie wskazówki, bogata wiedza o produktach, gry i konkursy z nagrodami, kalkulator ułatwiający zaplanowanie i przeliczanie punktów w programie, ranking, katalog produktów. Komunikacja programu obejmowała: stronę www, sms-y, e-mailingi, infolinię. System nagród w programie uzależniony był od realizacji zadań i celów sprzedażowych. Uczestnicy programu otrzymywali atrakcyjne nagrody rzeczowe i walczyli o nagrody główne: trzy wycieczki z wybranym przez uczestników ekspertem: Martyna Wojciechowska, Krzysztof Hołowczyc, Robert Makłowicz. |