Jeśli szukasz świetnej pracy ...to świetnie trafiłeś! :)
Sprawdź się w niezależnej agencji full service.
Pracuj dla największych i cenionych klientów, takich jak m.in. Lego, Mastercard, Mondelez International, Unilever, Avon, Pernod Ricard, Kompania Piwowarska i inni.
Zdobywaj doświadczenia i rozwijaj się przy inspirujących projektach i wyzwaniach, w atmosferze luzu, szacunku i wzajemnej sympatii, z ludźmi pełnymi pasji i pomysłów.
Sprawdź nasze aktualne rekrutacje na pracuj.pl i aplikuj na wybrane stanowisko.
Jeśli nie znajdziesz w ogłoszeniach interesujacego Cię stanowiska zapraszamy Cię do przesłania swojego CV przez rekrutacja@iq-marketing.pl
My po zapoznaniu się z Twoim CV i sprawdzeniu możliwości zatrudnienia Cię u nas, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić dalsze etapy procesu rekrutacji
Proces rekrutacji:
Podczas naszych rekrutacji dbamy o przyjemną, życzliwą atmosferę, jasną komunikację i sprawny przebieg procesu. Poniżej znajdziesz opis całego procesu oraz każdego etapu rekrutacji w naszej Agencji:
Etap 1 - Spotkajmy się
Po krótkiej, wstępnej rozmowie (telefonicznej/online) staramy się organizować 1 spotkanie z managerem/ami zespołu.
W czasie spotkania chcemy przede wszystkim poznać Ciebie - dlaczego chciałbyś do nas dołączyć, jak wygląda Twoje doświadczenie i kompetencje, co jest dla Ciebie ważne, jakie są Twoje potrzeby. Chcemy również, byś Ty mógł poznać nas - przyszłego szefa, zespół, specyfikę pracy, klientów - ponieważ zależy nam, by i Tobie i nam pracowało się potem jak najlepiej 😉
Czasami możemy poprosić o dodatkowe spotkanie lub zadanie.
Etap 2 - Nasza decyzja
Zawsze przekazujemy feedback (mailowo i/lub telefonicznie) o statusie rekrutacji, niezależnie od podjętej przez nas decyzji, ponieważ jesteś dla nas ważny i szanujemy Twój czas i zaangażowanie w proces.
Etap 3 - Podpisanie umowy
Jeśli nasza i Twoja decyzja będzie pozytywna, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły warunków zatrudnienia.
Etap 4 - Pre-onboarding
Zaczynamy naszą wspólną przygodę! 😊 Będziemy z Tobą w stałym kontakcie przed rozpoczęciem pracy, by przygotować Twoje stanowisko pracy i wszystko, czego bedziesz potrzebować, by Ci się wygodnie pracowało. Otrzymasz też przydatne informacje, które ułatwią Ci jak najlepsze wdrożenie się.
Aktualne rekrutacje:
1. Strategic Planner
Czym będziesz się zajmować?
2. Account Manager
Czym będziesz się zajmować?
3. Senior Art Director / Creative Group Head
Czym będziesz się zajmować?
Czym będziesz się zajmować?
- Samodzielne prowadzenie zróżnicowanych projektów przetargowych
- Planowanie kampanii 360, strategii SoMe, taktycznych aktywacji shopper marketingowych
- Analiza briefu Klienta, poszukiwanie insightów
- Pisanie inspirujących i zwięzłych briefów kreatywnych
- Wypracowania skrojonych na miarę rozwiązań we współpracy z działami Kreacji i Client Service, wnikliwie wsłuchując się w potrzeby Klienta
- Składanie prezentacji i prezentowanie oferty przed Klientem
- Dzielenie się wiedzą i promowanie kultury ciekawości w agencji i w pracy z Klientem
- Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym tworzeniu kampanii wizerunkowych, aktywacji digital, jak i promocji sprzedaży
- Masz zdolność poszukiwania insightów, łączenia mechanik i kanałów komunikacji w celu osiągnięcia celów biznesowych
- Odznaczasz się samodzielnością, odpowiedzialnością, budujesz dobre, pozytywne relacje
- Masz doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne oraz łatwość argumentacji swoich rekomendacji
- Posiadasz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i elastyczność w działaniu
- Pracujesz w języku angielskim
- Pracę na znanych, renomowanych markach, realizację ciekawych projektów oraz możliwość tworzenia niestandardowych rozwiązań z doświadczonym zespołem
- Pracę samodzielną i pełną wyzwań oraz realny wpływ na prowadzone projekty
- Pracę w stabilnej agencji reklamowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
- Pracę hybrydową (pn i pt zdalnie)
- Dostęp do benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę multisport plus/fit profit, sport)
- Swobodną, przyjazną, niekorporacyjną atmosferę, brak dress codu
- Dogodną lokalizację na Wilanowie, przyjazne biuro, parking dla pracowników
- Doskonałą kawę w fajnym towarzystwie ludzi, którzy lubią ze sobą pracować :)
2. Account Manager
Czym będziesz się zajmować?
- Zarządzaniem i koordynacją całości projektów dla dwóch renomowanych Klientów (branża beauty i alkoholowa)
- Realizacją projektów z wykorzystaniem narzędzi z zakresu marketingu zintegrowanego (atl, btl, digital), ze szczególnym naciskiem na komunikację w Social Mediach
- Opieką nad Klientem, identyfikacją jego potrzeb i oczekiwań, dbałością o rozwój, bieżącym doradztwem i wsparciem
- Współpracą i koordynacją pracy wszystkich działów agencji (m.in. kreacja, strategia, dział prawny) na potrzeby realizowanych projektów
- Koordynacją pracy swojego zespołu i podwykonawców zaangażowanych w projekt
- Dbałością o aspekty finansowo - prawne związane z prowadzonymi projektami
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia związanego z samodzielną obsługą Klientów w Agencji Reklamowej, w tym prowadzenia marek w Social Mediach
- Potrafisz nawiązywać pozytywne, długotrwale relacje z Klientami (lubimy się z naszymi Klientami)
- Masz umiejętności managerskie (sprawnie zarządzasz projektem, zespołem, czasem swoim i innych, ustalasz priorytety, jesteś terminowa/y, dokładna/y)
- Odznaczasz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi i skuteczną komunikacją
- Posiadasz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i elastyczność w działaniu
- Odpowiadasz za realizację powierzonego budżetu
- Pracujesz z Klientem w języku angielskim (spotkania, prezentacje, korespondencja mailowa)
- Posiadasz doświadczenie w realizacji produkcji video i sesji fotograficznych
- Dodatkowo posiadasz doświadczenie w obsłudze kampanii full service, w tym organizacji konkursów i loterii (dodatkowy atut :))
- Pracę na znanych, renomowanych markach, realizację ciekawych projektów oraz możliwość tworzenia niestandardowych rozwiązań z doświadczonym zespołem
- Pracę samodzielną i pełną wyzwań oraz realny wpływ na prowadzone projekty
- Pracę w stabilnej agencji reklamowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
- Pracę hybrydową (pn i pt zdalnie)
- Dostęp do benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę multisport plus/fit profit, sport)
- Swobodną, przyjazną, niekorporacyjną atmosferę, brak dress codu
- Dogodną lokalizację na Wilanowie, przyjazne biuro, parking dla pracowników
- Doskonałą kawę w fajnym towarzystwie ludzi, którzy lubią ze sobą pracować :)
3. Senior Art Director / Creative Group Head
Czym będziesz się zajmować?
- Tworzenie kreacji 360 stopni (na podstawie briefu kreatywnego) - od idei kreatywnej i insightu po egzekucję - ściśle współpracując z działem strategii i client service
- Prezentowanie koncepcji kreatywnych u Klienta
- Nadzór artystyczny i kreatywny nad materiałami i produkcjami, dbanie o wysoką jakość projektów (kreatywność, craft)
- Zarządzanie dwuoosobym zespołem (art + copy)
- Posiadasz min. 3 lata doświadczenia na stanowisku Art Directora/Senior Art Directora,
- Masz doświadczenie i/lub predyspozycje do zarządzania teamem (2 osoby), lubisz inspirować i „ciągnąć w górę”
- Posiadasz portfolio prac pokazujących Cię jako osobę łączącą cechy konceptualisty, grafika i designera
- Jesteś kreatywnym twórcą potrafiącym przedstawić swoje pomysły Klientowi
- Orientujesz się w świecie reklamy, znasz zwycięzców najważniejszych tegorocznych branżowych nagród, śledzisz trendy w projektowaniu
- Znasz perfekcyjnie pakiet Adobe CS 6
- Odznaczasz się samodzielnością, odpowiedzialnością, budujesz dobre, pozytywne relacje
- Posiadasz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, otwartą głowę i poczucie humoru 😉
- Pracujesz w języku angielskim
- Pracę na znanych, renomowanych markach, realizację ciekawych projektów oraz możliwość tworzenia niestandardowych rozwiązań z doświadczonym zespołem
- Pracę samodzielną i pełną wyzwań oraz realny wpływ na prowadzone projekty
- Pracę w stabilnej agencji reklamowej o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B
- Pracę hybrydową (pn i pt zdalnie)
- Dostęp do benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę multisport plus/fit profit, sport)
- Swobodną, przyjazną, niekorporacyjną atmosferę, brak dress codu
- Dogodną lokalizację na Wilanowie, przyjazne biuro, parking dla pracowników
- Doskonałą kawę w fajnym towarzystwie ludzi, którzy lubią ze sobą pracować :)