Skoro tu trafiłeś, to pewnie szukasz ciekawej pracy!
Sprawdź się w agencji reklamowej, pracuj dla dużych klientów i poznaj pracę od tej miłej strony.
Oferujemy dobre zarobki i ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się, stabilnej polskiej firmie.
Po weryfikacji nasz Dział HR skontaktuje się z Tobą, aby omówić dalsze etapy procesu rekrutacji.
Wyślij swoje CV na adres e-mail: rekrutacja@iq-marketing.pl
OBECNIE POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO:
Account Executive
Opis stanowiska:
Wymagania:
Opis stanowiska:
- Realizacja projektów reklamowych dla klientów agencji z wykorzystaniem narzędzi z zakresu marketingu zintegrowanego,
- Kontakt z klientem, identyfikacja jego potrzeb i oczekiwań względem realizowanych projektów,
- Współpraca i koordynacja pracy wszystkich działów agencji (m.in. Kreacja, DTP, Produkcja)
- Dbałość o aspekty finansowo - prawne związane z prowadzonymi projektami,
- Nadzór i koordynacja działań podwykonawców,
- Bieżąca współpraca z Account Managerem w zakresie realizowanych projektów i ich efektów.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia związanego z obsługą klienta w agencji reklamowej (w tym działania BTL m.in. promocje, konkursy, materiały POS; działania digital m.in. kampanie internetowe, strony www, aplikacje mobilne itp.),
- Sprawne zarządzanie czasem własnym,
- Umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu,
- Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i elastyczność działania,
- Chęć doskonalenia zawodowego.
Copywriter
Piszesz? Masz doświadczenie w agencji reklamowej?
Masz lekkie pióro?
Lubisz mieć własne zdanie?
Wyślij CV i portfolio: rekrutacja@iq-marketing.pl
Art Director
Piękna Rekrutacja!
Poszukiwany Senior Art Director!
Doświadczony przez briefy.
Sprawnie klikający.
O pozytywnym usposobieniu.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie.
Zapewniamy fajne zlecenia dla czołowych brandów.
Wyślij CV i portfolio: rekrutacja@iq-marketing.pl
Strateg
Opis stanowiska:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za tworzenie zintegrowanych strategii 360 dla znanych marek ze szczególnym uwzględnieniem obecności digital. Będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektu przetargowego, zaczynając od analizy briefu, stworzenia briefu kreatywnego oraz wypracowania skrojonych na miarę rozwiązań we współpracy z działami Kreacji i Client Service, a także Klientem, wnikliwie wsłuchując się w jego potrzeby.
Wymagania:
• minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu zintegrowanych strategii komunikacji w kampaniach equity jak i promocjach sprzedaży
• znajomość wszystkich obszarów marketingu ATL, BTL, Digital, Event, Shopper marketing
• zdolność poszukiwania insightów, łączenia mechanik i kanałów komunikacji w celu osiągnięcia celów biznesowych
• samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność argumentacji ,
• doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
• dobra znajomość języka angielskiego,
• mile widziana znajomość programów lojalnościowych i egzekucji digital.