Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

Zimowe  Miasteczko  Milki


W Zimowym Miasteczku Milki każdy może odpocząć w Strefie Relaksu, ogrzać się gorącą czekoladą serwowaną w naszym barze i posmakować delikatnej czekolady Milka wręczanej przez animatorki.
Dla miłośników zimowych szaleństw przygotowaliśmy gry i konkursy z nagrodami, uruchomiliśmy Milkową Wypożyczalnię  kamer GoPro oraz  fotobudki, aby każdy mógł uwiecznić niezapomniane chwile w naszym Miasteczku. Do wspólnej zabawy  zaprasza wszystkich DJ Milka.
​W styczniu i lutym 2018 odwiedzimy: 
20-21.01 Jaworzyna Krynicka
27-28.01 Zieleniec Ski Arena
3-4.02 Czarna Góra Resort
10-11 Szczyrk Beskid Sport Arena
17-18.02 Istebna Złoty Groń
24-25.02 Białka Tatrzańska Kotelnica

Picture
Picture
Picture

Bezcenne chwile w MasterCard Lounge na  letnich      festiwalach muzycznych  2016

Picture
Picture
Picture
Już po raz 8 odpowiadamy za koncepcje, kreacje i realizację strefy MasterCard na festiwalach muzycznych. W tym roku na Orange Warsaw Festival, Open’er Festival   i Live Festival.    MasterCard Lounge to dwupiętrowa strefa rozrywki, gier i konkursów o powierzchni w podstawie 160 m2, czynna przez cały czas trwania festiwalu. Festiwalowi goście  mogą skorzystać z foto trampoliny, dzięki której uwiecznią swoje emocje na niepowtarzalnym zdjęciu lub filmiku w formacie gif, spróbować swoich sił w różnych grach zręcznościowych, stworzyć świetlne obrazy dzięki specjalnej, interaktywnej ścianie kinetycznej.  Miłośnicy sportu mogą przetestować swoje umiejętności w trakcie rozgrywek nietypowej piłki nożnej, tzw. „contactless football”. Natomiast osoby szukające chwili wytchnienia i relaksu mogą odpocząć na tarasie w specjalnej strefę chill out. Od 21-szej każdego dnia o odpowiednią oprawę zabawy w MasterCard Lounge dba występujący na żywo DJ.  Dodatkowo każdy uczestnik festiwalu może wziąć udział w promocji buy&get  oraz konkursach,  w których do wygrania są bezcenne niespodzianki.
Picture

Zima z Milką

Obraz
Pod hasłem Zima z Milką rozpoczęliśmy cykl zimowych eventów na górskich stokach. Dla wszystkich miłośników nart i nie tylko Milka przygotowała moc zimowych atrakcji, m.in.: gry i zabawy, zorbing, wypożyczalnę kamer Go Pro, lekcje z instruktorem, strefę relaksu, fotobudkę. W styczniu i lutym Milka odwiedzi: Polanę Szymoszkową (Zakopane), Jaworzynę Krynicką (Krynica Zdrój), Kotelnicę Białczańską (Białka Tatrzańska), Zeleniec (Duszniki-Zdrój) i Złoty Groń (Istebna). Więcej na:   www.fioletowastrona.pl

Strefy MasterCard  na letnich festiwalach muzycznych  2015

Obraz
​Jesteśmy gotowi na letnie festiwale muzyczne. W tym roku będziemy obecni na Opene’er Festival, Warsaw Orange Festival, OFF Festival i Woodstook Festival. Dla uczestników imprez przygotowaliśmy wiele atrakcji: Kinetic Wall, fotobudkę do robienia animowanych selfie, maszynę bezcennych niespodzianek, sety Djskie grane na żywo i wiele innych.
Ponadto na terenie festiwali będzie można skorzystać z interaktywnej witryny zakupowej MasterPass z odzieżą od polskich projektantów lub pograć z przyjaciółmi w Contactless Football. Dla fanów muzyki przygotowaliśmy też ciekawe konkursu na portalu FB, w których można wygrać bilety na festiwale muzyczne. Zapraszamy do wspólnej zabawy.

Nowa ŠKODA Octavia  -  ekspozycje w galeriach handlowych

Picture
Na początku 2013 roku zadebiutowała nowa ŠKODA Octavia, jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier w naszym kraju.

ŠKODA Octavia to jeden z najważniejszych modeli marki, który wciąż bije rekordy popularności i jest jednym z najchętniej kupowanych pojazdów
​w Polsce. Debiut trzeciej generacji tego auta stanowi wielkie wydarzenie dla całej branży motoryzacyjnej.  Projekt nowej Octavii wyróżnia się ponadczasowym designem, bezkonkurencyjną przestronnością wnętrza, ponadprzeciętną funkcjonalnością, wysokim poziomem komfortu
i bezpieczeństwa, oszczędnością, a także korzystnym stosunkiem ceny do jakości.

Od marca 2013 agencja IQ Marketing wspiera wprowadzenie  ŠKODY Octavia na rynek realizując, przy współpracy z dealerami  ŠKODY, ekspozycje w największych galeriach handlowych na terenie całej Polski.


Gala Konkursu Bizneswoman Roku

Picture
Znamy już laureatki konkursu  Bizneswoman Roku 2013 organizowanego przez Sukces Pisany Szminką i Radio PiN. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród dla najlepszych bizneswoman w Polsce odbyło się podczas uroczystej gali w budynku Giełdy Papierów Wartościowych, 11 lutego 2014. Odpowiadaliśmy za kreację i realizację całego eventu.

Tytuł Bizneswoman Roku 2013 otrzymały: w kategorii korporacja - Ewa Misiak, Prezes Zarządu, Przewodnicząca RN, Wiceprezes Fundacji, Work Service SA, People Care; w kategorii Moja firma - Izabella Cybulska, współwłaścicielka Smartino, twórczyni marki LaMillou; w kategorii Debiut - Anna Czerwoniec, założycielka VITAINSILICA; w kategorii Działalność na rzecz kobiet - Ida Karpińska, założycielka Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości. Nagrodę Publiczności otrzymała Anna Wicha, Dyrektor Generalny, Adecco Poland
Laureatkom gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
Więcej: www.sukcespisanyszminka.pl

Milka Bubble rusza w Polskę

W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nową czekoladę Milka Bubbly realizujemy serię samplingów ulicznych w kilku miastach Polski.

Tournee Milki Bubbly po Polsce pomogli zaplanować mieszkańcy miast, biorąc udział w konkursie na portalu FB.  Milka odwiedza miasta, które najczęściej pojawiały się w komentarzach pod informacją o konkursie - Bytom, Rawę Mazowiecką i Ostrów Wielkopolski. Mieszkańcy tych miast jako pierwsi mogą doświadczać wyjątkowej bąbelkowej radości Milki.  Na podobnym evencie w Warszawie wszyscy bawili się wyśmienicie, co można zobaczyć na zmontowanym przez nas filmie.

Milka Bubbly to zupełnie nowa i wyjątkowa linia czekolad napowietrzanych w portfolio tabliczek Milki. Innowacyjność produktu to unikalny kształt tabliczki, w której standardowe kostki zostały zamienione w okrągłe bąbelki - dzięki temu tabliczka Milka Bubbly posiada bąbelki zarówno w środku jak i na zewnątrz! Milka Bubbly to trzy tabliczki o różnych smakach - mleczna 100 g, mleczno-biała 100 g i mleczna z dodatkiem płynnego karmelu 250 g.

Skoda Yeti Street - limitowana edycja miejska

Picture
ŠKODA Polska realizuje cykl eventów
w galeriach handlowych, wspierających nową, limitowaną edycję ŠKODA Yeti Street.
Celem aktywności promocyjnych, prowadzonych pod hasłem „Škoda Yeti Street – limitowana edycja miejska”, jest prezentacja nowej oferty ŠKODY, która jest idealną alternatywą dla użytkowników  samochodów kompaktowych, poszukujących komfortu jaki daje SUV,  a jednocześnie pragnących dobrze funkcjonować w miejskiej dżungli.
Działania promocyjne mają budować więź emocjonalną z marką oraz wizerunek marki jako: energicznej, innowacyjnej, oferującej klientom najlepsze rozwiązania. 

Eventy, realizowane w formie niestandardowych ekspozycji, odbywają się w galeriach handlowych w największych miastach Polski. O wyborze miejsca decydują dealerzy ŠKODA Polska. Osoby odwiedzające ekspozycję ŠKODY Yeti Street mają szansę zapoznać się ze wszystkimi elementami ŠKODY Yeti oraz porozmawiać  z konsultantem, który odpowie na wszelkie pytania.

belVita zaprasza na śniadanie

Trwa wakacyjna akcja belVity pod hasłem „Przepisy na Twoje śniadanie z belVitą” skierowana do osób poszukujących zdrowych
​i urozmaiconych śniadań.
Żółty autobus belVity odwiedził już Poznań, Wrocław i Kraków, w tym tygodniu zawitał do Warszawy, a w terminie 28.07-03.08 odwiedzi Gdańsk. Każdego poranka serwujemy zbilansowane śniadania - świeży owoc, jogurt, chrupiące ciasteczko belVita i napój. 
Obraz
Podczas weekendowych eventów mieszkańcy
​w/w miast mogą delektować się pysznym śniadaniem przygotowanym według wybranego przez siebie przepisu belVity, a po śniadaniu wziąć udział  w zajęciach jogi i zumby oraz  skorzystać z porad dietetyka i stylisty.
Obraz
W trakcie weekendowego eventu oraz na stronie www.belvita.pl można wziąć udział quizie i rozpoznać jakim się jest typem śniadaniowca. Zapraszamy również do konkursu, w którym nagradzamy najlepsze przepisy na zbilansowane śniadanie. Zwycięzcy otrzymują zestaw produktów belVita, maty śniadaniowe oraz ręcznie robione bransoletki ENCE PENCE. Akcja śniadaniowa belVity wsparta została kampanią on-line. Więcej na www.belvita.pl

Letnie festiwale muzyczne
z  MasterCard PayPass

Picture
Namiot MasterCard PayPass oraz bus festiwalowy na Heineken Open'er Festival
Rozpoczął się kolejny sezon festiwali muzycznych z kartami zbliżeniowymi MasterCard PayPass.



​W tym roku MasterCard PayPass będzie obecny na Heineken Open’er Festival, Coke Live Music Festival, OFF Festival, Burn Selector Festival oraz Przystanek Woodstook. Fani muzyki za wszystkie wydatki mogą płacić szybko i bezpiecznie kartami i gadżetami  w technologii MasterCard PayPass, 
jak również wziąć udział w konkursach
i  atrakcjach  podczas festiwali.           Zapraszamy wszystkich do namiotu MasterCard PayPass, gdzie można wziąć udział w imprezie z DJ-em,  zrobić zdjęcie z przyjaciółmi w foto studio, kupić gadżety festiwalowe.

O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland