Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

PRINCE POLO – WYRAŹ AUTENTYCZNE EMOCJE!

Picture
„WYRAŹ AUTENTYCZNE EMOCJE” to aktywacja konkursowa, która ma zachęcić fanów marki PRINCE POLO do bycia autentycznymi na co dzień i pokazywania spontanicznych emocji. 
Dzięki kreatorowi na  www.princepolo.pl każdy może stworzyć własną bazę gifów pokazujących autentyczne emocje, które z powodzeniem mogą zastąpić tradycyjne emotikony w wirtualnej komunikacji ze znajomymi. Każdy stworzony gif będzie niepowtarzalny i można go zgłosić do konkursu. Konkurs trwa 8 tygodni. Co tydzień 50 najbardziej oryginalnych, kreatywnych i pomysłowych gifów otrzyma 200 PLN, spośród wszystkich nagrodzonych projektów jeden otrzyma nagrodę główną 50.000 PLN.
W ramach komunikacji akcji przygotowaliśmy kampanię on-line oraz filmiki „Czesław Mozil w poszukiwaniu autentycznych emocji” z udziałem przypadkowych mieszkańców Warszawy. Aktywacja konkursowa  wspiera kampanię wizerunkową w TV realizowaną pod hasłem „Prince Polo Autentyk”, którą przygotowała agencja Brain. 

KURPIOWSKIE SPECJAŁY -  kampania launchowa

Picture
Wystartowaliśmy z kolejnymi działaniami w ramach kampanii wprowadzającej na rynek markę Kurpiowskie Specjały.
Po kampanii bożonarodzeniowej, nadszedł czas na działania wspierające sprzedaż i wizerunek Kurpiowskich Specjałów przed Wielkanocą. Na stronie  www.kurpiowskiespecjaly.pl  prezentujemy wielkanocne kurpiowskie przepisy oraz zwyczaje. Wśród przepisów nie zabrakło kurpiowskiej babki ziemniaczanej, gęsi „po kurpiowsku”  nadziewanej kasza gryczaną, czy świątecznego bigosu. W poszukiwaniu kurpiowskich wielkanocnych zwyczajów odwiedziliśmy Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie aby dowiedzieć się jak powstają palmy wielkanocne, a następnie, w  Niedziele Palmową, odwiedziliśmy miejscowość Łyse na Kurpiach, gdzie procesja z palmami ściąga tysiące wiernych z całej Polski. 
Kurpiowskie Specjały to nowa linia produktów ZM Pekpol -  to powrót do kulinarnych korzeni regionu zwanego Kurpiami. Wędliny wytwarzane są na bazie oryginalnych receptur, przekazywanych z dziada na pradziada. Do ich produkcji nie są używane sztuczne konserwanty, sztuczne barwniki ani przeciwutleniacze. Kurpiowskie specjały powstają z najwyższej jakości składników, mają naturalny smak i aromat.

WORTAL KULINARNY  DLA JACOBS  - NAGRODZONY!

Wortalkulinarny  www.przepisynakawe.pl   otrzymał statuetkę GOLDEN ARROW w kat. serwis www oraz nominację w konkursie KREATURA - czy będzie nagroda dowiemy się już 26 listopada 2015.  www.przepisynakawe.pl     to innowacyjna platforma content marketingowa, która była hubem działań 360 st w ramach kampanii branded content „JACOBS. Baw się kawą” Wszystkie kanały komunikacji budowały ruch na stronę, gdzie z udziałem Ani Starmach, prezentowaliśmy przepisy ilustrowane jakościowymi zdjęciami oraz video-przepisy, aktualizowane i dopasowane kontekstowo do bieżących wydarzeń, pór roku oraz specjalnych okazji. Komunikację budowaliśmy w oparciu o NATURALNOŚĆ, APETYCZNOŚĆ, HUMOR. Kampania objęła TV, szeroko-zakrojone działania w internecie oraz sponsoring programów kulinarnych.
Dzięki tej kampanii marka JACOBS wkroczyła do świata kulinariów i wykreowała modę na picie kawy mrożonej oraz zabawę kawą w kuchni przez cały rok, co znacząco umocniło rynkowe udziały Jacobs kosztem głównego konkurenta.y edytować.

Z  dumą wyślij  WYBOROWĄ   w świat! - konkurs  

Obraz
Stworzyliśmy aktywację konkursowa pozwalającą na zaangażowanie fanów wódki WYBOROWA na poziomie on-line i off-line. Za pomocą kreatora dostępnego na stronie www.airmailwyborowa.pl, każdy mógł zaprojektować własne opakowanie wódki WYBOROWA i zdecydować do kogo na świecie zostanie wysłana. Codziennie Jury wybierało 5 najlepszych opakowań, w których Wyborowa wysyłana była na podany przez uczestnika adres.  Wyborowa w spersonalizowanych opakowaniach trafiła do 20 krajów na całym świecie. Najdalsze destynacje wybrane przez naszych konsumentów to m.in.: USA, Kanada, Australia, RPA, Kostaryka

Odważ się zmieniać!  Zostań Twarzą Absoluta - konkurs na portalu  FB.

Obraz
Po raz pierwszy na polskim rynku wódka ABSOLUT pojawiła się w opakowaniu prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w konkursie „Odważ się zmieniać!”. Opakowanie zostało zaprojektowane przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe.

Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u ABSOLUT Polska.  Osoby, które odważyły się być częścią marki ABSOLUT i wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiły się na opakowaniu. Uczestnicy konkursu mogli też pokazać za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu. Autorzy stu zmian z największą ilością głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l ABSOLUT VODKA w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem.




Zostań  mistrzem  POP ARTU  - aplikacja konkursowa dla  fanów ABSOLUT  Vodka

Obraz
​W ramach wprowadzenia limitowanej edycji butelki – ABSOLUT  WARHOL, przygotowaliśmy dla fanów marki Absolut oryginalne narzędzie – Warholizator. Na profilu marki ABSOLUT na Facebook udostępniona została aplikacja, która umożliwia przerobienie zdjęć w taki sposób, że zyskiwały pop-art’owy klimat prac Andy Warhola. Zdjęcie można było opublikować u siebie na wallu, zmienić na swoje zdjęcie profilowe, oznaczyć  znajomego. Wraz z aplikacją wystartował konkurs. Codziennie autorzy najlepszych zdjęć wygrywali limitowaną butelkę ABSOLUT WARHOL dla siebie i swojego przyjaciela. 

 „Wyraź siebie” i wyjedź na Heineken Open’er Festival – aplikacja konkursowa MasterCard® PayPass™ 

Picture
MasterCard® PayPass™ zaprasza do konkursu, który polega na zaprojektowaniu  festiwalowego busa w specjalnej aplikacji na Facebooku. Twórcy 5 najlepszych prac otrzymają podwójne bilety na Heineken Open’er Festival.  Zwycięski projekt  zostanie zrealizowany, a jego autor będzie mógł wrócić z przyjaciółmi do domu busem wymalowanym według własnego pomysłu. Festiwalowy bus będzie obecny podczas wszystkich imprez muzycznych, których partnerem jest MasterCardPayPass: Heineken Open’erFestival, Coke Live Music Festival, OFF Festival, BurnSelectorFestival oraz Przystanek Woodstook. Przed każdym festiwalem na portalu FB będzie organizowany nowy konkurs, w którym będą do wygrania bilety na dane wydarzenie muzyczne oraz powrót busem do domu. 

Znajdź bilet na Orange Warsaw Festival - aktywacja na FB dla MasterCard® PayPass™ 

Obraz
MasterCard rozpoczął aktywacje promocyjne w ramach letnich festiwali muzycznych. Jedną z wielu aktywności realizowanych na profilu marki na Facebooku był konkurs „Znajdź bilet na Orange Warsaw Festival”. Codziennie przez 5 dni publikowaliśmy posty - wskazówki (fotografie i materiały video), informujące uczestników gdzie w wybranych miejscach w Warszawie są ukryte podwójne bilety na Orange Warsaw Festival. Zwyciężała osoba, która najszybciej odnalazła ukryte bilety. 

Kawa mrożona –  Inspirujące przepisy  w Twoim smartfonie

Picture
Jest już nowa strona z inspirującymi przepisami na kawę mrożoną przygotowaną z kawy rozpuszczalnej Jacobs oraz  aplikacja mobilna  z przepisownikiem do pobrania na platformę Android oraz iOS .
Migdałowa Zachcianka, Porzeczkowe Marzenie, Zakręcona Truskawka,
Mrożona Karmelowa… i inne przepisy czekają na miłośników kawowowo-lodowych deserów. Zapraszamy do pysznej zabawy z kawą mrożoną, w wolnej chwili warto sprawdzić swój kawoskop :) 
Więcej na www.mrozonakawa.pl


O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland