PRINCE POLO – WYRAŹ AUTENTYCZNE EMOCJE!
„WYRAŹ AUTENTYCZNE EMOCJE” to aktywacja konkursowa, która ma zachęcić fanów marki PRINCE POLO do bycia autentycznymi na co dzień i pokazywania spontanicznych emocji.
Dzięki kreatorowi na www.princepolo.pl każdy może stworzyć własną bazę gifów pokazujących autentyczne emocje, które z powodzeniem mogą zastąpić tradycyjne emotikony w wirtualnej komunikacji ze znajomymi. Każdy stworzony gif będzie niepowtarzalny i można go zgłosić do konkursu. Konkurs trwa 8 tygodni. Co tydzień 50 najbardziej oryginalnych, kreatywnych i pomysłowych gifów otrzyma 200 PLN, spośród wszystkich nagrodzonych projektów jeden otrzyma nagrodę główną 50.000 PLN. W ramach komunikacji akcji przygotowaliśmy kampanię on-line oraz filmiki „Czesław Mozil w poszukiwaniu autentycznych emocji” z udziałem przypadkowych mieszkańców Warszawy. Aktywacja konkursowa wspiera kampanię wizerunkową w TV realizowaną pod hasłem „Prince Polo Autentyk”, którą przygotowała agencja Brain. KURPIOWSKIE SPECJAŁY - kampania launchowaWystartowaliśmy z kolejnymi działaniami w ramach kampanii wprowadzającej na rynek markę Kurpiowskie Specjały.
Po kampanii bożonarodzeniowej, nadszedł czas na działania wspierające sprzedaż i wizerunek Kurpiowskich Specjałów przed Wielkanocą. Na stronie www.kurpiowskiespecjaly.pl prezentujemy wielkanocne kurpiowskie przepisy oraz zwyczaje. Wśród przepisów nie zabrakło kurpiowskiej babki ziemniaczanej, gęsi „po kurpiowsku” nadziewanej kasza gryczaną, czy świątecznego bigosu. W poszukiwaniu kurpiowskich wielkanocnych zwyczajów odwiedziliśmy Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie aby dowiedzieć się jak powstają palmy wielkanocne, a następnie, w Niedziele Palmową, odwiedziliśmy miejscowość Łyse na Kurpiach, gdzie procesja z palmami ściąga tysiące wiernych z całej Polski. Kurpiowskie Specjały to nowa linia produktów ZM Pekpol - to powrót do kulinarnych korzeni regionu zwanego Kurpiami. Wędliny wytwarzane są na bazie oryginalnych receptur, przekazywanych z dziada na pradziada. Do ich produkcji nie są używane sztuczne konserwanty, sztuczne barwniki ani przeciwutleniacze. Kurpiowskie specjały powstają z najwyższej jakości składników, mają naturalny smak i aromat. |
WORTAL KULINARNY DLA JACOBS - NAGRODZONY!Wortalkulinarny www.przepisynakawe.pl otrzymał statuetkę GOLDEN ARROW w kat. serwis www oraz nominację w konkursie KREATURA - czy będzie nagroda dowiemy się już 26 listopada 2015. www.przepisynakawe.pl to innowacyjna platforma content marketingowa, która była hubem działań 360 st w ramach kampanii branded content „JACOBS. Baw się kawą” Wszystkie kanały komunikacji budowały ruch na stronę, gdzie z udziałem Ani Starmach, prezentowaliśmy przepisy ilustrowane jakościowymi zdjęciami oraz video-przepisy, aktualizowane i dopasowane kontekstowo do bieżących wydarzeń, pór roku oraz specjalnych okazji. Komunikację budowaliśmy w oparciu o NATURALNOŚĆ, APETYCZNOŚĆ, HUMOR. Kampania objęła TV, szeroko-zakrojone działania w internecie oraz sponsoring programów kulinarnych.
Dzięki tej kampanii marka JACOBS wkroczyła do świata kulinariów i wykreowała modę na picie kawy mrożonej oraz zabawę kawą w kuchni przez cały rok, co znacząco umocniło rynkowe udziały Jacobs kosztem głównego konkurenta.y edytować. |
Z dumą wyślij WYBOROWĄ w świat! - konkursStworzyliśmy aktywację konkursowa pozwalającą na zaangażowanie fanów wódki WYBOROWA na poziomie on-line i off-line. Za pomocą kreatora dostępnego na stronie www.airmailwyborowa.pl, każdy mógł zaprojektować własne opakowanie wódki WYBOROWA i zdecydować do kogo na świecie zostanie wysłana. Codziennie Jury wybierało 5 najlepszych opakowań, w których Wyborowa wysyłana była na podany przez uczestnika adres. Wyborowa w spersonalizowanych opakowaniach trafiła do 20 krajów na całym świecie. Najdalsze destynacje wybrane przez naszych konsumentów to m.in.: USA, Kanada, Australia, RPA, Kostaryka
Odważ się zmieniać! Zostań Twarzą Absoluta - konkurs na portalu FB.![]() Po
raz pierwszy na polskim rynku wódka ABSOLUT pojawiła się w opakowaniu
prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w
konkursie „Odważ się zmieniać!”. Opakowanie zostało zaprojektowane przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe.
Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u ABSOLUT Polska. Osoby, które odważyły się być częścią marki ABSOLUT i wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiły się na opakowaniu. Uczestnicy konkursu mogli też pokazać za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu. Autorzy stu zmian z największą ilością głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l ABSOLUT VODKA w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem. |
Zostań mistrzem POP ARTU - aplikacja konkursowa dla fanów ABSOLUT VodkaW ramach wprowadzenia limitowanej edycji butelki – ABSOLUT WARHOL, przygotowaliśmy dla fanów marki Absolut oryginalne narzędzie – Warholizator. Na profilu marki ABSOLUT na Facebook udostępniona została aplikacja, która umożliwia przerobienie zdjęć w taki sposób, że zyskiwały pop-art’owy klimat prac Andy Warhola. Zdjęcie można było opublikować u siebie na wallu, zmienić na swoje zdjęcie profilowe, oznaczyć znajomego. Wraz z aplikacją wystartował konkurs. Codziennie autorzy najlepszych zdjęć wygrywali limitowaną butelkę ABSOLUT WARHOL dla siebie i swojego przyjaciela.
„Wyraź siebie” i wyjedź na Heineken Open’er Festival – aplikacja konkursowa MasterCard® PayPass™![]() MasterCard® PayPass™ zaprasza do konkursu, który polega na zaprojektowaniu festiwalowego busa w specjalnej aplikacji na Facebooku. Twórcy 5 najlepszych prac otrzymają podwójne bilety na Heineken Open’er Festival. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany, a jego autor będzie mógł wrócić z przyjaciółmi do domu busem wymalowanym według własnego pomysłu. Festiwalowy bus będzie obecny podczas wszystkich imprez muzycznych, których partnerem jest MasterCardPayPass: Heineken Open’erFestival, Coke Live Music Festival, OFF Festival, BurnSelectorFestival oraz Przystanek Woodstook. Przed każdym festiwalem na portalu FB będzie organizowany nowy konkurs, w którym będą do wygrania bilety na dane wydarzenie muzyczne oraz powrót busem do domu.
|
Znajdź bilet na Orange Warsaw Festival - aktywacja na FB dla MasterCard® PayPass™MasterCard rozpoczął aktywacje promocyjne w ramach letnich festiwali muzycznych. Jedną z wielu aktywności realizowanych na profilu marki na Facebooku był konkurs „Znajdź bilet na Orange Warsaw Festival”. Codziennie przez 5 dni publikowaliśmy posty - wskazówki (fotografie i materiały video), informujące uczestników gdzie w wybranych miejscach w Warszawie są ukryte podwójne bilety na Orange Warsaw Festival. Zwyciężała osoba, która najszybciej odnalazła ukryte bilety.
Kawa mrożona – Inspirujące przepisy w Twoim smartfonie![]() Jest już nowa strona z inspirującymi przepisami na kawę mrożoną przygotowaną z kawy rozpuszczalnej Jacobs oraz aplikacja mobilna z przepisownikiem do pobrania na platformę Android oraz iOS .
Migdałowa Zachcianka, Porzeczkowe Marzenie, Zakręcona Truskawka, Mrożona Karmelowa… i inne przepisy czekają na miłośników kawowowo-lodowych deserów. Zapraszamy do pysznej zabawy z kawą mrożoną, w wolnej chwili warto sprawdzić swój kawoskop :) Więcej na www.mrozonakawa.pl |