Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

Wejdź na najwyższe obroty - program lojalnościowy

Obraz
Wspólnie z firmą  Schaeffler Polska realizujemy program lojalnościowy skierowany do  warsztatów i sklepów samochodowych. Celem programu jest budowa dystrybucji oraz wzrost sprzedaży części samochodowych marek LuK, INA, FAG.  Do udziału w programie zachęca kierowca rajdowy Tomasz Kuchar, który występuje na wszystkich materiałach promocyjnych.

Uczestnicy programu, na różnych jego etapach, będą walczyć o atrakcyjne nagrody  m.in. Skodę Roomster, Skodę Citigo, OPLA Combo, Skutery PEUGEOT Speedfight 3, a także vouchery pieniężne. 

Redd's GO - program motywacyjny

Picture
Pod hasłem Redd’s GO realizowany był trzymiesięczny program motywacyjny skierowany do przedstawicieli handlowych Kompanii Piwowarskiej. Celem programu był wzrost sprzedaży produktów z portfolio marki Redd’s oraz budowanie dystrybucji wszystkich wariantów Redd’sa. Uczestnicy programu walczyli o nagrodę główną - wyprawę offroad z Krzysztofem Hołowczycem. W imprezie finałowej 70-ciu zwycięzców programu zmierzyło się  ze stromymi podjazdami i zjazdami oraz miękkim i bagnistym terenem, pokonując przeszkody jak na prawdziwych rajdach przeprawowych.

Picture
DISCOVER THE WORLD - program motywacyjny

Stworzyliśmy i realizowaliśmy program motywacyjny skierowanego do partnerów BtoB Discovery Media Polska.

Głównym celem programu było umacnianie więzi z klientem BtoB oraz budowanie wizerunku Discovery jako organizacji profesjonalnej, innowacyjnej, dostarczającej oryginalnej i wartościowej rozrywki.       

Program oferował aspiracyjne  i  pożądane nagrody oraz ciekawą tematykę,  nawiązującą do kanałów i programów Discovery.  Zachęcał do cyklicznych aktywności i rozwiązywania kolejnych zadań pojawiających się na platformie www.

Platforma internetowa www.discoverthewolrd.com.pl była głównym kanałem komunikacji programu. Zaprojektowana została w formie książki – dziennika odkrywcy. Pozwalała na bieżącą realizację odkryć (zadań), śledzenie swojego i zespołowego miejsca w rankingu podczas pokonywania kolejnych etapów podróży oraz budowanie społeczności „podróżników”.  Każda osoba zaproszona do programu otrzymywała swój indywidualny kod dostępu do platformy w przesyłce powitalnej.

Dodatkowo uczestnicy programu otrzymywali kartki pocztowe z różnych miejsc świata z informacjami o kolejnych etapach oraz regularne e-mailingi zagrzewające do rywalizacji i udziału w kolejnych odcinkach.

W sumie zostały zrealizowane 2 edycje programu, każda trwająca po pół roku. Ze względu na oryginalną i nietypową formę oraz niską barierę wejścia (możliwość przystąpienia w każdym momencie) w programie wzięło udział 62% zaproszonych osób (dane z pierwszej edycji).

                                                



Energia z wiatraków - krok w przyszłość

Picture
Pod hasłem „Zrób krok
w przyszłość” realizowana jest sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWE skierowana do Dużego Biznesu. 

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu „Energia
z wiatraków” – ekologicznego 

rozwiązania, atrakcyjnego dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Działania promocyjne obejmują  kampanię prasową i internetową realizowaną w precyzyjnie dobranych mediach branżowych.

Grupą docelową  kampanii są właściciele, współwłaściciele i prezesi firm,  dyrektorzy ds. finansów lub administracji, specjaliści
z branży energetycznej oraz osoby odpowiedzialne w firmach za wybór dostawcy energii. 

Niezawodni  Zelmera - wortal ekspercki

Picture



















Od 3 lat działa  ekspercki wortal www.niezawodni.zelmer.pl skierowany do handlowców i sprzedawców produktów marki Zelmer, w tym sklepów AGD. Wortal spełnia rolę zarówno edukacyjną, jak i motywacyjną. Jego celem jest przekazywanie informacji
o produktach z portfolio firmy Zelmer, motywowanie do rekomendacji produktów klientom ostatecznym oraz budowanie lojalności wśród partnerów biznesowych firmy.

Na wortalu zamieszczane są szczegółowe opisy produktów marki Zelmer wraz ze zdjęciami
i instrukcją obsługi, aktualizowane o nowości w ofercie. Regularnie pojawiają się artykuły eksperckie dot. zarówno użytkowania produktów, jak i ciekawych tematów branżowych. Wortal oferuje swoim użytkownikom również rozbudowany moduł szkoleniowy – kursy e-learningowe w ramach „Akademii Zelmera” oraz Wirtualnego Doradcę, z którym można nawiązać dialog
i zapytać o różne aspekty dot. oferty
i użytkowania produktów Zelmer.

Dodatkowo, dzięki platformie CMS, siły sprzedaży Zelmer mają lepszą możliwość zarządzania procesem sprzedaży oraz bazą kontaktów. Użytkownicy wortalu mogą również zamawiać części i akcesoria do produktów za pośrednictwem E-sklepu oraz skorzystać z serwisu przedsprzedażnego
w celu zgłoszenia braków lub uszkodzeń zamówionego towaru.

Półka z zasadami - program motywacyjny

„Półka z Zasadami” to pierwsza edycja programu motywacyjnego skierowanego do partnerów biznesowych Pernod Ricard – detalistów. Celem programu jest budowanie dystrybucji, ekspozycji i sprzedaży produktów z portfolio Pernod Ricard. Uczestnicy programu nagradzani są za realizację określonych celów: zakupowych, ekspozycyjnych i sprzedażowych.                       IQ Marketing odpowiada za stworzenie platformy internetowej oraz realizację programu. Pierwsza edycja programu trwa     do 31 grudnia 2013.

Rajd Ekspertów AkzoNobel - program  motywacyjny

Picture
Pod hasłem Rajd Ekspertów AkzoNobel realizowany był program motywacyjny, skierowany do partnerów biznesowych
      AkzoNobel - właścicieli sklepów i sprzedawców. Celem programu był wzrost zakupów produktów AkzoNobel (farby) oraz budowanie dystrybucji i poprawnej ekspozycji produktów.

Trzon programu stanowił portal www.akzopedia.pl, który pełnił rolę   informacyjną, edukacyjną oraz rozrywkową: wymiana doświadczeń miedzy uczestnikami programu, eksperckie wskazówki, bogata wiedza o produktach, gry i konkursy
z nagrodami, kalkulator ułatwiający zaplanowanie i przeliczanie punktów w programie, ranking, katalog produktów. Komunikacja programu obejmowała: stronę www, sms-y, e-mailingi, infolinię.

System nagród w programie uzależniony był od realizacji zadań i celów sprzedażowych. Uczestnicy programu otrzymywali  atrakcyjne nagrody rzeczowe i walczyli
o nagrody główne: trzy wycieczki
z wybranym przez uczestników ekspertem: Martyna Wojciechowska, Krzysztof Hołowczyc, Robert Makłowicz. Program trwał od  1 kwietnia 2011  do 30 maja 2012.


O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland