Wejdź na najwyższe obroty - program lojalnościowy
Wspólnie z firmą Schaeffler Polska realizujemy program
lojalnościowy skierowany do warsztatów i sklepów samochodowych. Celem
programu jest budowa dystrybucji oraz wzrost sprzedaży części samochodowych
marek LuK, INA,
FAG. Do udziału w programie zachęca kierowca rajdowy Tomasz Kuchar, który
występuje na wszystkich materiałach promocyjnych.
Uczestnicy programu, na różnych jego etapach, będą walczyć o atrakcyjne nagrody m.in. Skodę Roomster, Skodę Citigo, OPLA Combo, Skutery PEUGEOT Speedfight 3, a także vouchery pieniężne. Redd's GO - program motywacyjny
Pod hasłem Redd’s GO realizowany był trzymiesięczny program motywacyjny skierowany do przedstawicieli handlowych Kompanii Piwowarskiej. Celem programu był wzrost sprzedaży produktów z portfolio marki Redd’s oraz budowanie dystrybucji wszystkich wariantów Redd’sa. Uczestnicy programu walczyli o nagrodę główną - wyprawę offroad z Krzysztofem Hołowczycem. W imprezie finałowej 70-ciu zwycięzców programu zmierzyło się ze stromymi podjazdami i zjazdami oraz miękkim i bagnistym terenem, pokonując przeszkody jak na prawdziwych rajdach przeprawowych.
![]() DISCOVER THE WORLD
- program motywacyjny
Stworzyliśmy i realizowaliśmy program motywacyjny skierowanego do partnerów BtoB Discovery Media Polska. Głównym celem programu było umacnianie więzi z klientem BtoB oraz budowanie wizerunku Discovery jako organizacji profesjonalnej, innowacyjnej, dostarczającej oryginalnej i wartościowej rozrywki. Program oferował aspiracyjne i pożądane nagrody oraz ciekawą tematykę, nawiązującą do kanałów i programów Discovery. Zachęcał do cyklicznych aktywności i rozwiązywania kolejnych zadań pojawiających się na platformie www. Platforma internetowa www.discoverthewolrd.com.pl była głównym kanałem komunikacji programu. Zaprojektowana została w formie książki – dziennika odkrywcy. Pozwalała na bieżącą realizację odkryć (zadań), śledzenie swojego i zespołowego miejsca w rankingu podczas pokonywania kolejnych etapów podróży oraz budowanie społeczności „podróżników”. Każda osoba zaproszona do programu otrzymywała swój indywidualny kod dostępu do platformy w przesyłce powitalnej. Dodatkowo uczestnicy programu otrzymywali kartki pocztowe z różnych miejsc świata z informacjami o kolejnych etapach oraz regularne e-mailingi zagrzewające do rywalizacji i udziału w kolejnych odcinkach. W sumie zostały zrealizowane 2 edycje programu, każda trwająca po pół roku. Ze względu na oryginalną i nietypową formę oraz niską barierę wejścia (możliwość przystąpienia w każdym momencie) w programie wzięło udział 62% zaproszonych osób (dane z pierwszej edycji). |
Energia z wiatraków - krok w przyszłość
![]() Pod hasłem „Zrób krok
w przyszłość” realizowana jest sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWE skierowana do Dużego Biznesu. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu „Energia z wiatraków” – ekologicznego rozwiązania, atrakcyjnego dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Działania promocyjne obejmują kampanię prasową i internetową realizowaną w precyzyjnie dobranych mediach branżowych. Grupą docelową kampanii są właściciele, współwłaściciele i prezesi firm, dyrektorzy ds. finansów lub administracji, specjaliści z branży energetycznej oraz osoby odpowiedzialne w firmach za wybór dostawcy energii. Niezawodni Zelmera - wortal ekspercki
![]() Od 3 lat działa ekspercki wortal www.niezawodni.zelmer.pl skierowany do handlowców i sprzedawców produktów marki Zelmer, w tym sklepów AGD. Wortal spełnia rolę zarówno edukacyjną, jak i motywacyjną. Jego celem jest przekazywanie informacji o produktach z portfolio firmy Zelmer, motywowanie do rekomendacji produktów klientom ostatecznym oraz budowanie lojalności wśród partnerów biznesowych firmy. Na wortalu zamieszczane są szczegółowe opisy produktów marki Zelmer wraz ze zdjęciami i instrukcją obsługi, aktualizowane o nowości w ofercie. Regularnie pojawiają się artykuły eksperckie dot. zarówno użytkowania produktów, jak i ciekawych tematów branżowych. Wortal oferuje swoim użytkownikom również rozbudowany moduł szkoleniowy – kursy e-learningowe w ramach „Akademii Zelmera” oraz Wirtualnego Doradcę, z którym można nawiązać dialog i zapytać o różne aspekty dot. oferty i użytkowania produktów Zelmer. Dodatkowo, dzięki platformie CMS, siły sprzedaży Zelmer mają lepszą możliwość zarządzania procesem sprzedaży oraz bazą kontaktów. Użytkownicy wortalu mogą również zamawiać części i akcesoria do produktów za pośrednictwem E-sklepu oraz skorzystać z serwisu przedsprzedażnego w celu zgłoszenia braków lub uszkodzeń zamówionego towaru. |
Półka z zasadami - program motywacyjny
„Półka z Zasadami” to pierwsza edycja programu motywacyjnego skierowanego do partnerów biznesowych Pernod Ricard – detalistów. Celem programu jest budowanie dystrybucji, ekspozycji i sprzedaży produktów z portfolio Pernod Ricard. Uczestnicy programu nagradzani są za realizację określonych celów: zakupowych, ekspozycyjnych i sprzedażowych. IQ Marketing odpowiada za stworzenie platformy internetowej oraz realizację programu. Pierwsza edycja programu trwa do 31 grudnia 2013.
Rajd Ekspertów AkzoNobel - program motywacyjny
![]() Pod hasłem Rajd Ekspertów AkzoNobel realizowany był program motywacyjny, skierowany do partnerów biznesowych
AkzoNobel - właścicieli sklepów i sprzedawców. Celem programu był wzrost zakupów produktów AkzoNobel (farby) oraz budowanie dystrybucji i poprawnej ekspozycji produktów. Trzon programu stanowił portal www.akzopedia.pl, który pełnił rolę informacyjną, edukacyjną oraz rozrywkową: wymiana doświadczeń miedzy uczestnikami programu, eksperckie wskazówki, bogata wiedza o produktach, gry i konkursy z nagrodami, kalkulator ułatwiający zaplanowanie i przeliczanie punktów w programie, ranking, katalog produktów. Komunikacja programu obejmowała: stronę www, sms-y, e-mailingi, infolinię. System nagród w programie uzależniony był od realizacji zadań i celów sprzedażowych. Uczestnicy programu otrzymywali atrakcyjne nagrody rzeczowe i walczyli o nagrody główne: trzy wycieczki z wybranym przez uczestników ekspertem: Martyna Wojciechowska, Krzysztof Hołowczyc, Robert Makłowicz. Program trwał od 1 kwietnia 2011 do 30 maja 2012. |