Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

Francuskie śniadania z BELVITĄ 

Wystartowaliśmy  z   kampanią „Śniadanie, że u la la” dla marki belVita.    Ambasadorem marki został znany restaurator  Mateusz Gessler.   

Dzień Kota z Whiskas  

​Wspólnie z Whiskas realizujemy kolejną edycję kampanii z okazji  Światowego Dnia Kota. Twarzą kampanii została Anna Dereszowska, która podobnie jak w roku ubiegłym zaprojektowała dedykowaną linię prezentów dla kotów.

​WHISKAS ŚWIĘTUJE DZIEŃ KOTA

Picture
Z okazji Światowego Dnia Kota wspólnie z marką Whiskas realizujemy akcję promocyjną, w której nagrodą gwarantowaną są prezenty dla kotów zaprojektowane przez Annę Dereszowską – designerskie puszki na karmę oraz maty pod kocią miskę.  Prezenty dla kotów dostępne są w wybranych sklepach w całej Polsce, m.in. w sieci Tesco, Carrefour, Kaufland, Intermarche, Dino, Mila oraz w sklepach internetowych z karmą dla zwierząt.
​ Komunikacja promocji obejmuje spot TV 10”, kampanię on-line, materiały wideo w internecie z Anną Dereszowską, aktywności w social mediach, materiały POS w sklepach oraz działania PR.  
​ My odpowiadamy za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję video do internetu. Spot TV informujący o aktywacji przygotowała agencja BBDO. 

W imię polskiej  gościnności

Obraz
Celebrowanie ważnych okazji wymaga nie  tylko doborowego towarzystwa, ale również wyjątkowego trunku. Właśnie dlatego marka Pan  Tadeusz wprowadziła na  rynek nowe butelki z  personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na  prezent lub zaskakującą niespodzianką dla  gości. Wódka Pan Andrzej, Pan Marcin, Pan Sylwester, czy Pan Mikołaj sprawdzi się nie tylko z okazji imienin.
Obraz
Na  stronie  www.pantadeuszwodka.pl  można zamówić etykietę z  dowolnym imieniem bądź innym maksymalnie dziewięcioznakowym napisem, poprzedzonym zwrotem Pan lub  Pani. W  sklepach z  kolei, dostępne są butelki z  nowymi etykietami, wśród których jest aż  40 wariantów z  popularnymi imionami męskimi oraz etykiety, które  z  przymrużeniem oka nawiązują do  cech obdarowywanej osoby: Pan Gospodarz, Pan  Kierownik, czy Pan Ładny.
Nowe butelki z  personalizowanymi etykietami dostępne są  w  tradycyjnej sprzedaży od grudnia 2015. Odpowiadamy za koncepcję i kreację całej kampanii (KV, reklama w prasie handlowej, etykiety i tuby na butelki) .

Słodka Chwila dla mnie z Milka Toffees

Obraz
Pod hasłem „Słodka chwila dla mnie” realizujemy loterię promocyjną dla Milki Toffees, w której do wygrania jest  voucher o wartości 10.000 zł na wymarzone wakacje oraz 500 bonów wartości 100 zł na zakupy w salonach Empik. Aby wziąć udział w promocji należy kupić co najmniej jeden produkt Milka Toffees (36 g lub 72 g), zachować paragon oraz wysłać zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego na stronie http://toffees.pl/  Loteria trwa od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015 roku 

TRANSFORM TODAY -  nowa odsłona marki ABSOLUT

Picture
Wspólnie z marką ABSOLUT zaprosiliśmy polskich artystów do lokalnej odsłony globalnego projektu TRANSFORM TODAY

Do elitarnego grona artystów, mających na swoim koncie współpracę z ikoniczną marką ABSOLUT VODKA dołączyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber. Stworzyli unikatowe grafiki, które zdobią limitowaną edycję. Ilustracje łączy wspólny mianownik – wszystkie zachęcają do pozytywnych życiowych zmian będących interpretacją globalnej platformy TRANSFORM TODAY.

„Żyj pełnią życia”, „Uśmiechnij się do innych”, „Dbaj o planetę” – to trzy niepowtarzalne projekty polskich street artowców. Marka ABSOLUT, zapraszając do współpracy artystów, wierzy, że język sztuki będzie najlepszą formą zaprezentowania pozytywnych wartości takich jak: odwaga, kreatywność i wiara w to, że możemy dowolnie zmieniać swoje życie. Wystarczy chcieć!

Tegoroczna limitowana edycja ABSOLUT VODKA jest kontynuacją współpracy marki
ze środowiskiem streetartowym w Polsce.  Wspólnie z marką Absolut zrealizowaliśmy projekt  ABSOLUT POLAKOM w kolaboracji ze Swanskim oraz konkurs „ODWAŻ SIĘ ZMIENIAĆ” z duetem Chazme i Sepe.

Dzień Kota z Kasią Kowalską

Po raz trzeci świętujemy Dzień Kota z marką Whiskas.  W ramach kampanii  realizowana jest promocja buy&get. 

Zimowe kubki w konkursie JACOBS

Obraz
Marka JACOBS zaprasza wszystkich do zimowego konkursu, w którym co tydzień do wygrania jest 500 zestawów z kawą JACOBS i dwoma zaprojektowanymi przez siebie kubkami w sweterkach. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na www.przepisynakawe.pl
i  zaprojektować  dwa kubki do kawy za pomocą kreatora dostępnego na stronie. Konkurs trwa do 20 grudnia 2015 r, na uczestników czeka łącznie 3.000 nagród.   IQ Marketing odpowiada za koncepcję, kreację i realizację konkursu, w tym przygotowanie bannerów do kampanii on-line. Za działania w obszarze digital odpowiada Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Działania PR-owe realizuje RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

BUY & SMILE.   Dołącz do programu rabatowego MasterCard 

Picture
BUY & SMILE  - to program rabatowy, skierowany do posiadaczy kart płatniczych   MasterCard: Business, Gold, Platinum, Professional, World, World Business, World Signia™ oraz World Elite™, premiujący płatności w/w kartami. Uczestnicy mogą korzystać z szerokiego wachlarza propozycji – atrakcyjnych ofert i rabatów dostępnych u partnerów programu (znane marki odzieżowe,  butiki, salony piękności, restauracje, hotele,  kina). Zobacz aktualne oferty promocyjne na www.buyandsmile.pl
Komunikacja programu obejmuje stronę internetową, mailingi, ulotki, banery internetowe, materiały POS w oddziałach banków oraz partnerskich punktach sprzedaży. 

IQ Marketing dla marki
LU Petitki Lubisie 

Picture
Rozpoczęła się promocja LU Petitki Lubisie z portfolio Kraft Foods Polska,
w której do rozdania jest 50 000 nagród gwarantowanych.

Nagrodami w promocji są zabawy edukacyjne CzuCzu przeznaczone dla dzieci w wieku 4-7 lat. Cała kolekcja zawiera 3 zestawy kart edukacyjnych: Literki, Cyferki i Angielski, które pomagają we wszechstronnym rozwoju dziecka, łącząc świetną zabawę z nauką oraz zdobywaniem wiedzy. Warunkiem otrzymania jednego zestawu jest zebranie 5 opakowań z produktów biorących udział w promocji. Nagrodę można odebrać w wybranym salonie prasowym Inmedio i Relay na terenie całej Polski.
W ramach komunikacji promocji przygotowaliśmy kreację promocyjnej strony internetowej oraz materiałów POS dostępnych w punktach odbioru nagród.  Za koncepcję nagrody odpowiedzialny jest dział marketingu Kraft Foods Polska. Promocja trwa od 1 kwietnia do 31 maja 2013.

Wolisz MAX czy DRY?

Picture
Pod hasłem „Wybierz swoje jabłko”  realizowana jest kampania promująca dwa nowe smaki Redd`s  - Apple DRY i Apple MAX, dostępne w limitowanej, letniej ofercie.

Redd's Apple Dry wyróżnia się orzeźwiającym, wytrawnym smakiem z nutką mięty oraz obniżoną zawartością alkoholu (2,5%). Redd’s Apple Max ma natomiast wyrazisty, mocno owocowym smak i większą zawartość alkoholu (4,5%).

Wielokanałowa kampania marketingowa obejmie komunikację ATL, BTL, DIGITAL oraz PR. IQ Marketing  odpowiada za sampling produktu oraz kampanię BTL, w tym materiały POS oraz promocyjną ekspozycję produktu w postaci standów.

Niestandardowa akcja samplingowa prowadzona jest w klubach, pubach i ogródkach piwnych w całej Polsce na zasadach „blind test”. Każdy może spróbować dwóch wariantów i wybrać swój ulubiony. Wolisz MAX czy DRY? Sprawdź!

„Orzeźwiający Patrol” samplingowo promuje piwo Redd’s

Picture
Trwa akcja samplingowa wspierająca wprowadzenie grapefruitowo-ananasowej wersji piwa Redd’s. Akcja odbywa się pod hasłem „Orzeźwiający Patrol Redd’sa” w największych miastach Polski. Orzeźwiające Patrole Redd’sa to dwuosobowe zespoły w strojach ratowników wyposażone w gwizdki, bojki oraz próbki nowego piwa Redd’s Grapefruit – Ananas. Przemierzają miasta i wręczają wszystkim potrzebującym orzeźwienia butelkę chłodnego Redd’sa o pojemności 0,33l. Sampling realizowany jest w Krakowie, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu oraz w Zakopanem i towarzyszy imprezom odbywającym się w tym czasie w w/w miastach. 

4 miliony butelek w limitowanej kolekcji Absolut Unique

Picture
Na polskim rynku pojawiła się nowa limitowana edycja wódki Absolut - ABSOLUT UNIQUE, która została wsparta kampanią realizowaną pod hasłem „Niepowtarzalny jak Ty”.

                   ABSOLUT UNIQUE to projekt dedykowany konsumentom z całego świata ceniącym wyjątkowość oraz unikalny charakter. To wielobarwna kolekcja czterech milionów butelek, z których każda ma inny kolor, wzór oraz niepowtarzalny numer etykiety. Dzięki temu konsument może znaleźć prawdziwie unikalny produkt.

W ramach działań promocyjnych przygotowaliśmy adaptację kreacji na polski rynek, reklamy prasowe, materiały POS dostępne w kanale on i off-trade oraz konkurs na portalu Facebook, promujący limitowaną edycję butelki ABSOLUT UNIQUE. Aplikacja konkursowa pozwalała na tworzenie własnych wzorów butelek i głosowanie na najlepsze projekty. 

ABSOLUT stworzył wódkę
dla Polaków

Picture





Na rynku pojawiła się limitowana edycja wódki Absolut POLAKOM. Absolut Polakom to owoc współpracy marki Absolut, IQ Marketing i Swanskiego, którego agencja zaprosiła do udziału w projekcie. Po raz pierwszy w światowej historii Absolut uhonorował cały naród – Polaków. Niepowtarzalna grafika  Swanskiego to nowoczesna interpretacja polskiego charakteru.

Zgodnie z naszym briefem Swanski stworzył projekt butelki oparty na ponadpokoleniowym
i uniwersalnym geście palców ułożonych
w literę „V”, który symbolizuje zwycięstwo, wolność  i niezależność. Projekt podkreśla aktualność i ponadczasowość symbolu, stale obecnego w życiu codziennym Polaków, znak widoczny jest nie tylko na koncertach, stadionach i skateparkach, ale także w chwilach dobrej zabawy ze znajomymi.
​
Swanski  połączył elementy streetartu ze stylem retro. Litera V wyłania się    z charakterystycznego dla artysty florystycznego układu, co symbolizuje dynamicznie rozwijający się kraj
i  współczesny charakter Polaków. Projekt Swanskiego to artystyczne połączenie tradycji, współczesności i optymistycznej przyszłości.

Limitowana edycja Absolut Polakom trafiła do sprzedaży w grudniu 2012. Główne kanały komunikacji to: miejsce sprzedaży (on i off trade), internet (głównie Facebook), reklama w prasie z zamkniętą dystrybucją oraz w prasie handlowej.

„Wielbiciele makaronów” łączcie się! – konkurs Fixów Knorr  

Pod hasłem „Wielbiciele makaronów” wystartowała promocja konsumencka FixówKnorr. W promocji do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. złotych na rodzinne wakacje oraz atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Aby wygrać należy zarejestrować się na stronie konkursowej www.przepisy.pl i przesłać zdjęcie ukazujące radość płynącą ze smaku dań makaronowych przyrządzonych z pomocą FixówKnorr. Zdjęcia można zgłaszać do 3 różnych kategorii: Największy apetyt, Najszerszy uśmiech lub Błogi zachwyt.  Raz w miesiącu jury wybierze po jednej pracy z każdej kategorii i nagrodzi autorów 10 tysiącami złotych.

W  ramach komunikacji promocji przygotowaliśmy kreację strony konkursowej, kampanii banerowej,  materiałów POS dostępnych w handlu nowoczesnym i tradycyjnym oraz książki Wielbicieli makaronów (nagroda w konkursie). Agencja opracowała również sekcję makaronową na www.przepisy.pl
O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland