Francuskie śniadania z BELVITĄWystartowaliśmy z kampanią „Śniadanie, że u la la” dla marki belVita. Ambasadorem marki został znany restaurator Mateusz Gessler.
Dzień Kota z WhiskasWspólnie z Whiskas realizujemy kolejną edycję kampanii z okazji Światowego Dnia Kota. Twarzą kampanii została Anna Dereszowska, która podobnie jak w roku ubiegłym zaprojektowała dedykowaną linię prezentów dla kotów.
WHISKAS ŚWIĘTUJE DZIEŃ KOTAZ okazji Światowego Dnia Kota wspólnie z marką Whiskas realizujemy akcję promocyjną, w której nagrodą gwarantowaną są prezenty dla kotów zaprojektowane przez Annę Dereszowską – designerskie puszki na karmę oraz maty pod kocią miskę. Prezenty dla kotów dostępne są w wybranych sklepach w całej Polsce, m.in. w sieci Tesco, Carrefour, Kaufland, Intermarche, Dino, Mila oraz w sklepach internetowych z karmą dla zwierząt.
Komunikacja promocji obejmuje spot TV 10”, kampanię on-line, materiały wideo w internecie z Anną Dereszowską, aktywności w social mediach, materiały POS w sklepach oraz działania PR. My odpowiadamy za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję video do internetu. Spot TV informujący o aktywacji przygotowała agencja BBDO. W imię polskiej gościnnościCelebrowanie ważnych okazji wymaga nie tylko doborowego towarzystwa, ale również wyjątkowego trunku. Właśnie dlatego marka Pan Tadeusz wprowadziła na rynek nowe butelki z personalizowanymi etykietami, które mogą być niecodziennym pomysłem na prezent lub zaskakującą niespodzianką dla gości. Wódka Pan Andrzej, Pan Marcin, Pan Sylwester, czy Pan Mikołaj sprawdzi się nie tylko z okazji imienin.
Na stronie www.pantadeuszwodka.pl można zamówić etykietę z dowolnym imieniem bądź innym maksymalnie dziewięcioznakowym napisem, poprzedzonym zwrotem Pan lub Pani. W sklepach z kolei, dostępne są butelki z nowymi etykietami, wśród których jest aż 40 wariantów z popularnymi imionami męskimi oraz etykiety, które z przymrużeniem oka nawiązują do cech obdarowywanej osoby: Pan Gospodarz, Pan Kierownik, czy Pan Ładny.
Nowe butelki z personalizowanymi etykietami dostępne są w tradycyjnej sprzedaży od grudnia 2015. Odpowiadamy za koncepcję i kreację całej kampanii (KV, reklama w prasie handlowej, etykiety i tuby na butelki) . Słodka Chwila dla mnie z Milka Toffees![]() Pod hasłem „Słodka chwila dla mnie” realizujemy loterię promocyjną dla Milki Toffees, w której do wygrania jest voucher o wartości 10.000 zł na wymarzone wakacje oraz 500 bonów wartości 100 zł na zakupy w salonach Empik. Aby wziąć udział w promocji należy kupić co najmniej jeden produkt Milka Toffees (36 g lub 72 g), zachować paragon oraz wysłać zgłoszenie za pomocą formularza dostępnego na stronie http://toffees.pl/ Loteria trwa od 1 kwietnia do 30 czerwca 2015 roku
TRANSFORM TODAY - nowa odsłona marki ABSOLUT
![]() Wspólnie z marką ABSOLUT zaprosiliśmy polskich artystów do lokalnej odsłony globalnego projektu TRANSFORM TODAY
Do elitarnego grona artystów, mających na swoim koncie współpracę z ikoniczną marką ABSOLUT VODKA dołączyli Chazme i Sepe, Aqualoopa oraz Tyber. Stworzyli unikatowe grafiki, które zdobią limitowaną edycję. Ilustracje łączy wspólny mianownik – wszystkie zachęcają do pozytywnych życiowych zmian będących interpretacją globalnej platformy TRANSFORM TODAY. „Żyj pełnią życia”, „Uśmiechnij się do innych”, „Dbaj o planetę” – to trzy niepowtarzalne projekty polskich street artowców. Marka ABSOLUT, zapraszając do współpracy artystów, wierzy, że język sztuki będzie najlepszą formą zaprezentowania pozytywnych wartości takich jak: odwaga, kreatywność i wiara w to, że możemy dowolnie zmieniać swoje życie. Wystarczy chcieć! Tegoroczna limitowana edycja ABSOLUT VODKA jest kontynuacją współpracy marki ze środowiskiem streetartowym w Polsce. Wspólnie z marką Absolut zrealizowaliśmy projekt ABSOLUT POLAKOM w kolaboracji ze Swanskim oraz konkurs „ODWAŻ SIĘ ZMIENIAĆ” z duetem Chazme i Sepe. |
Dzień Kota z Kasią KowalskąPo raz trzeci świętujemy Dzień Kota z marką Whiskas. W ramach kampanii realizowana jest promocja buy&get.
Zimowe kubki w konkursie JACOBSMarka JACOBS zaprasza wszystkich do zimowego konkursu, w którym co tydzień do wygrania jest 500 zestawów z kawą JACOBS i dwoma zaprojektowanymi przez siebie kubkami w sweterkach. Aby wziąć udział w konkursie należy wejść na www.przepisynakawe.pl
i zaprojektować dwa kubki do kawy za pomocą kreatora dostępnego na stronie. Konkurs trwa do 20 grudnia 2015 r, na uczestników czeka łącznie 3.000 nagród. IQ Marketing odpowiada za koncepcję, kreację i realizację konkursu, w tym przygotowanie bannerów do kampanii on-line. Za działania w obszarze digital odpowiada Isobar. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Działania PR-owe realizuje RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. BUY & SMILE. Dołącz do programu rabatowego MasterCard
![]() BUY & SMILE - to program rabatowy, skierowany do posiadaczy kart płatniczych MasterCard: Business, Gold, Platinum, Professional, World, World Business, World Signia™ oraz World Elite™, premiujący płatności w/w kartami. Uczestnicy mogą korzystać z szerokiego wachlarza propozycji – atrakcyjnych ofert i rabatów dostępnych u partnerów programu (znane marki odzieżowe, butiki, salony piękności, restauracje, hotele, kina). Zobacz aktualne oferty promocyjne na www.buyandsmile.pl
Komunikacja programu obejmuje stronę internetową, mailingi, ulotki, banery internetowe, materiały POS w oddziałach banków oraz partnerskich punktach sprzedaży. IQ Marketing dla marki
|
4 miliony butelek w limitowanej kolekcji Absolut Unique
![]() Na polskim rynku pojawiła się nowa limitowana edycja wódki Absolut - ABSOLUT UNIQUE, która została wsparta kampanią realizowaną pod hasłem „Niepowtarzalny jak Ty”.
ABSOLUT UNIQUE to projekt dedykowany konsumentom z całego świata ceniącym wyjątkowość oraz unikalny charakter. To wielobarwna kolekcja czterech milionów butelek, z których każda ma inny kolor, wzór oraz niepowtarzalny numer etykiety. Dzięki temu konsument może znaleźć prawdziwie unikalny produkt. W ramach działań promocyjnych przygotowaliśmy adaptację kreacji na polski rynek, reklamy prasowe, materiały POS dostępne w kanale on i off-trade oraz konkurs na portalu Facebook, promujący limitowaną edycję butelki ABSOLUT UNIQUE. Aplikacja konkursowa pozwalała na tworzenie własnych wzorów butelek i głosowanie na najlepsze projekty. ABSOLUT stworzył wódkę
|