Bambino Rodzina - nowa linia kosmetyków w kampanii BambinoPod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina. Komunikacja kampanii obejmuje spot TV 30”, citylighty w największych miastach, działania w social mediach oraz materiały POS w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.
W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką dzieci. ampania dla legendarnej oliwki Bambino wspierana przez spot z udziałem autentycznej rodziny. Bambino - Czułość w każdej kropliKonto za złotówkę - kampania LaunchowaPierwsza w historii wspólna kampania produktowa Banków Spółdzielczych SGB realizowana w partnerstwie z Mastercard,. Launch nowego produktu "Konta za złotówkę"
Bal można oprzeć na ŻubrzeRuszyła nowa odsłona kampanii marki Żubr, można ją zobaczyć w TV, prasie i internecie. "W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy. Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie" - mówi Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr.
IQ Marketing odpowiada za kreację spotu, za produkcję Papaya Films, postprodukcję Platige Image, udźwiękowienie studio Juice. Żubr podchodzi do grilla
Z początkiem kwietnia ruszyła kampania piwa Żubr, drugiej co do
wielkości marki piwnej w Polsce. Działania reklamowe realizowane pod hasłem „Żubr
podchodzi do grilla” potrwają do końca sierpnia.
Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS, promocje dla konsumentów). Jak wynika z badań Kompanii Piwowarskiej przy okazji grillowania konsumowane jest około 13% wolumenu piwa spożywanego w okresie wiosenno-letnim (badania Ipsos z września 2011 roku). IQ Marketing odpowiada za działania ATL oraz BTL. Spot wyprodukował Platige Image. Działania digital opracowała agencja Kalicińscy.com. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Przełam lody z kawą mrożoną Jacobs
Marka JACOBS już kolejny rok inspiruje
i zachęca do eksperymentowania z kawą mrożoną. Dzięki szerokiej komunikacji pokazuje i edukuje jak proste jest przygotowanie kawy mrożonej z kawy rozpuszczalnej JACOBS. Pyszne kawowe desery podbijają Polskę. Twarzą kampanii w tym roku (podobnie jak w poprzednim) jest Magdalena Różczka, która występuje w spocie telewizyjnym, kampanii banerowej oraz na stronie internetowej jako przewodniczka po świecie przepisów na kawę mrożoną. Retro-swingowy zespół Bardotka Trio śpiewa specjalnie skomponowany utwór i występuje w 4 spotach internetowych. Czerwiec 2013 Więcej >> Nowość od Knorr - sosy do warzyw na ciepło
![]() Trwa kampania
wprowadzająca na rynek nowy produkt marki Knorr z portfolio
firmy Unilever – Sosy do warzyw na ciepło.
Marka Knorr, jako lider rynku sosów sałatkowych, pierwsza wprowadza Sosy do warzyw na ciepło. Zupełnie nowa linia produktów obejmuje cztery warianty smakowe w zależności od warzyw, do których zostały przeznaczone: Sos serowo-kremowy do brokułów i kalafiora, Sos czosnkowo-serowy do szpinaku, Sos ziołowo-maślany do mieszanki warzyw oraz Sos tradycyjny do marchewki z groszkiem. Wprowadzenie na rynek linii Sosów do warzyw na ciepło wspiera kampania TV, której twarzą jest Piotr Murawski, szef kuchni Knorr. Wsparcie obejmuje także intensywne działania w Internecie oraz prasie branżowej. Obecność produktów na półkach wskazują liczne materiały POS oraz ekspozycje dodatkowe w sekcji świeżych i mrożonych warzyw. Za stworzenie key visuala kampanii, reklam prasowych oraz materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing. Spoty TV przygotowała agencja LOWE GGK, kampanię on-line - Kalicińscy.com. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD. |
Promocja płatności mobilnych w kampanii dla bankowości spółdzielczejPod hasłem „Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” ruszyła kampania telewizyjna promująca płatności mobilne w bankowości spółdzielczej, realizowana dla Spółdzielczej Grupy Bankowej oraz Grupy BPS. 30- i 15-sekundowe spoty oraz 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizjach ogólnopolskich, a także na platformach VOD.
Artyści projektują dla marki JacobsTrzy pary znanych artystów: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter wystąpili w kampanii „Artyści dla JACOBS”. Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją ATL, BTL i on-line z ich udziałem. Komunikacja ATL obejmuje: 3 spoty TV, reklamę w prasie oraz na nośnikach outdoorowych. Więcej >>
Gorący Kubek przyjaźni się z kanapką
Unilever rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Knorr Gorący Kubek, której celem jest zaprezentowanie nowej okazji do spożycia Gorącego Kubka oraz budowanie więzi emocjonalnej konsumenta z marką. Knorr zachęca do łączenia Gorącego Kubka z kanapką, najpopularniejszym w Polsce daniem i zarazem przekąską szybko zaspokajającą głód. Dzięki takiemu połączeniu uzyskujemy ciepły, smaczny posiłek. W ramach komunikacji kampanii przygotowaliśmy kreację 3 różnych spotów TV 15”, spot radiowy, www, kampanię internetową oraz materiały POS. Więcej >>
Pozytywny rytm w promocji Prince Polo
Co łączy Reese Witherspoon i Snoop Doga? Miłość do słuchawek Skullcandy! Teraz te kultowe słuchawki można wygrać w nowej promocji Prince Polo realizowanej pod hasłem „Wsłuchaj się w pozytywny rytm Prince Polo!”Promocję wspiera stworzony przez nas spot TV, kampania w internecie oraz POSM w miejscu sprzedaży.
Warunkiem udziału w promocji jest kupienie promocyjnego opakowania dowolnego wafelka Prince Polo i wysłanie SMS-em kodu z opakowania lub zarejestrowanie go na stronie pozytywnyrytm.pl. Codziennie losowanych jest 50 par słuchawek. "Słuchawki Skullcandy to jeden z wymarzonych gadżetów młodzieży – lekkie, kolorowe, wybierane przez gwiazdy, wyróżniają z tłumu oferując przy tym doskonałą jakość muzyki. Dzięki nim młodzi ludzie mogą czerpać większą przyjemność ze słuchanej muzyki, jak i z każdego dnia. A o takie właśnie chwile – pełne pozytywnych emocji – chce się troszczyć Prince Polo" – mówi Aleksandra Senenko, Brand Manager marki Prince Polo z Kraft Foods Polska. |
Alfa Romeo MiTo nagrodą w promocji Dove
3 samochody marki Alfa Romeo MiTo, 92 sztuki włoskich markowych okularów przeciwsłonecznych oraz 460 Słonecznych Zestawów Ratunkowych Dove to nagrody w loterii promocyjnej produktów marki Dove do pielęgnacji włosów i ciała. Co miesiąc odbywa się losowanie jednego samochodu, codziennie losowanie okularów i zestawów kosmetyków.
W ramach komunikacji promocji pod hasłem „Słoneczne Pogotowie Dove 2012” przygotowaliśmy kampanię ATL: spot TV, reklamy prasowe oraz kreację strony www i materiałów POS. W ubiegłym roku realizowaliśmy pierwszą edycję promocji Słoneczne Pogotowie Dove. Lipiec 2012 Woronicza Qbik - Ekskluzywne Mokotowskie Lofty
![]() Kampania promocyjna inwestycji mieszkaniowej Ghelamco Woronicza Qbik obejmuje reklamy prasowe, billboardy, mailingi oraz komunikację on-line.
Skierowana jest przede wszystkim do osób ceniących indywidualizm i nowoczesny styl, poszukujących przestrzeni do twórczego życia, wnętrz pełnych pasji i inspiracji. Główny przekaz reklamowy opiera się na prezentacji atrakcyjnej oferty cenowej na mieszkania w nowoczesnych loftach na Warszawskim Mokotowie. Inwestycja Woronicza Qbik wystartowała w kwietniu 2008 r, zlokalizowana jest w centrum postindustrialnej części Mokotowa na rogu ulic Woronicza i Racjonalizacji. Inwestycję charakteryzuje odważna architektura z fasadą harmonijnie łączącą duże powierzchnie szklane, metal, beton i drewno oraz przestrzeń. Projekty wnętrz inspirowane są loftami z całego świata. Więcej na www.woroniczaqbik.pl |