Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt
​

Big   Milk    -  Małe rzeczy są Big

Zgodnie z nową platformą kreatywną "Małe rzeczy są Big"  marka zachęca aby dostrzegać wszystkie drobne przyjemności, niepozorne radości i małe sukcesy, które spotykają nas każdego dnia i mogą pozytywnie wpłynąć na nasz nastrój. To właśnie małe rzeczy są Big. Dzięki nim życie nabiera barw i sensu. Każdy z nas może odnaleźć swoje „małe Big” w ulubionej piosence, która właśnie leci w radio, w uśmiechu wymienionym z panią, u której kupuje poranną kanapkę, w jedzeniu lodów w upalny dzień, czy w dotarciu na czas na ważne spotkanie.
Komunikacja kampanii obejmuje działania w social mediach oraz kampanię on-line, w tym 30‘’spot do internetu oraz outdoor.
Picture

Kampania NaroDove Piękno

W Polsce tylko 6 proc. kobiet uważa się za piękne. Marka Dove postanowiła to zmienić - wystartowała z kampanią, której zadaniem jest przekonanie wszystkich Polek, że są piękne i zachęcenie kobiet do akceptacji siebie. Ambasadorką akcji została Dorota Wellman oraz 5 zwykłych kobiet, które zdecydowały się powiedzieć, jakie jest ich piękno. 

W ramach akcji uruchomiono serwis www.narodovepiekno.pl, w którym można poprzeć manifest mówiący, że piękno kobiety oznacza przede wszystkim samoakceptację i nie jest związane z kanonami urody lansowanymi w mediach i popkulturze. Symbolem akcji jest licznik, który pokaże, ile razy Polki powiedziały „Jestem piękna”. Każda kobieta może wyrazić swój manifest, projektując własną NaroDovą koszulke. Codziennie 100 autorek najlepszych haseł zostanie nagrodzonych zaprojektowanymi przez siebie koszulkami.

W promocję idei kampanii zaangażowały się wszystkie media – TV, radio, prasa i internet oraz popularne w social mediach blogerki. W 5 największych polskich miastach na nośnikach LCD pojawią się manifesty oraz liczniki prezentujące liczbę osób, które wyraziły swoje poparcie dla kampanii.

Przyprawiaj kawę z JACOBS

Ruszyła jesienno-zimowa odsłona kampanii JACOBS BAW SIĘ KAWĄ, która jest kontynuacją kampanii letniej. Marka  inspiruje i zachęca do eksperymentowania z kawą w domu. Proponuje konsumentom by bawili się kawą – przygotowywali różne jej warianty, nie bali się zaskakujących połączeń. Na stronie www.przepisynakawe.pl codziennie można znaleźć nowe przepisy przygotowane przez Anię Starmach, w tym także video-przepisy. Specjalnie dla marki Jacobs Anna Starmach stworzyła kompozycje przypraw do kaw w saszetkach: Exotic Chilli, Chai Latte, Winter Orange oraz Lemon Vanilla. Saszetki, powstałe przy współpracy z marką Kamis, dołączane zostały do wybranych opakowań kaw Jacobs.

JACOBS Baw się kawą!

Pod hasłem „JACOBS Baw się kawą!” ruszyła letnia kampania kawy Jacobs. Twarzą tegorocznej kampanii jest Anna Starmach, która występuje w spocie TV, video-przepisach oraz kampanii banerowej. Zgodnie z hasłem przewodnim Jacobs zachęca konsumentów do zabawy z kawą –  próbowania nowych przepisów, mieszania składników oraz szukania inspiracji w najbliższym otoczeniu.
Sercem kampanii jest strona www.przepisynakawe.pl, na której codziennie można znaleźć nowe przepisy oraz porady pomagające w przygotowaniu kawy mrożonej.  Dzięki innowacyjnej aplikacji Poczty Kawowej, każdy może wysłać do znajomego spersonalizowany video-przepis przygotowany przez Anię  Starmach.  Komunikacja kampanii  obejmuje: działania w internecie, spot TV, materiały POS, samplingi mokre oraz promocję on-pack.

Kultowe puszki Jacobs powracają!

Picture
Pod hasłem "Stworzone z bliskości" ruszyła druga edycja promocji Jacobs, w której do zdobycia są puszki zaprojektowane przez znanych artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera.

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, Jacobs wraca z jeszcze większą siłą – w  promocji biorą udział wszystkie kawy Jacobs, a na konsumentów czeka 200.000 puszek do odbioru w salonach Inmedio i Relay.
Promocja wsparta została  komunikacją 360 stopni - kampania w telewizji i internecie oraz zintegrowane działania w punktach sprzedaży,

Do końca kwietnia w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych będzie można obejrzeć trzy spoty z udziałem gwiazd współpracujących przy projekcie. Przez pierwsze cztery miesiące akcji będą także prowadzone działania w internecie – w postaci bannerów i szeroko zakrojonej kampanii w największych wyszukiwarkach. Dodatkowo w maju planowana jest odsłona billboardowa. Na potrzeby kampanii powstały również innowacyjne materiały POS przedstawiające ceramiczne puszki, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję zobaczyć, jak w rzeczywistości wygląda prezent. Więcej na www.jacobsart.pl

OSTOYA    słucha  Bieszczad w nowej kampanii

Za ten film otrzymaliśmy brązowy miecz w kat. Craft Audio/Video w konkursie KTR.

Film to główny element kampanii marki OSTOYA pod hasłem "Posłuchaj Bieszczad"    miał    zachęcać do szukania inspiracji w Bieszczadach

​Postanowiliśmy potraktować Bieszczady jak milczącego bohatera. Siłę sprawczą, która daje wewnętrzny spokój i wspiera w decyzjach. Bieszczady zachwycają i to chcieliśmy pokazać obrazem. Ale potrafią nas też zmieniać – i o tym miała być historia. Opowiedziana po prostu, bo w tym miała być jej siła.  
 ​Film jest mocno osadzony w krajobrazach rejonu. Opowiada historię młodego mężczyzny, który w Bieszczadach odnalazł inspirację do życiowych zmian, Ostoya pojawia się, żeby te zmiany przypieczętować. Pięknym obrazom, stworzonym dzięki współpracy  z nagradzanym reżyserem Marcinem Filipkiem i doskonałym operatorem Wojtkiem Zielińskim, towarzyszy specjalnie skomponowana muzyka Sebastiana Wypycha i prawdziwe odgłosy bieszczadzkiej przyrody, odtworzone z reporterską dokładnością na potrzeby filmu przez studio Lunapark. 

OSTOYA VODKA. ODETCHNIJ -  SPOT  PROMOCYJNY

Ostoya Vodka jest wódką o bieszczadzkim rodowodzie, dlatego całość zdjęć do filmu odbyła się w Bieszczadach (nie wykorzystano żadnych ujęć stockowych). Scenariusz przedstawiający podróż w góry i powrót do miasta z drobnym, ale mocno symbolicznym trofeum, został opracowany na kanwie hasła kampanii launchowej „Odetchnij”. Złapanie oddechu w dynamicznie zmieniającym się świecie i odnalezienie wewnętrznego spokoju oraz siła przyjaźni, to wartości, które propaguje marka Ostoya.
Tworząc film chcieliśmy przekazać ideę esencji polskiej natury w postaci bieszczadzkich połonin będących ostoją dzikości i wolności. Podróż do takich miejsc potrafi na wiele tygodni „naładować wewnętrzne baterie”, a za sprawą drobnych symboli (znaleziony kamień), te przeżycia mogą być zawsze z nami, na wyciągnięcie ręki.   

Spot powstawał przez trzy dni. Reżyserował go  Mariusz Palej.

OSTOYA VODKA -  ESENCJA POLSKIEJ NATURY

Obraz
Ostoya Vodka to pierwsza pszeniczna polska wódka w portfolio Pernod Ricard.  Premierze produktowej towarzyszy realizowana przez nas zintegrowana kampania marketingowa oparta na przekazie – ODETCHNIJ – nawiązująca do wizerunku produktu i pochodzenia jego najważniejszego składnika – bieszczadzkiej pszenicy.

„Postawiliśmy sobie ambitny cel – stworzenie pierwszej pszenicznej Polskiej Wódki w naszym portfolio. OSTOYA jest tworzona z najwyższej próby zboża pochodzącego z Bieszczad – jednego z najbardziej dziewiczych rejonów w Polsce. Na opakowaniu umieszczone zostało hasło „The Essence of Polish Nature” oraz wizerunek Połonin. W środku zamknięta została najwyższej jakości wódka, kremowa i łagodna, którą cechuje aksamitna tekstura, słodycz i długi rozgrzewający finisz”  – powiedziała Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager Prestige Vodkas.

Prace nad produktem trwały blisko 2 lata

Kawowe inspiracje i stylizacje - kampania kawy mrożonej Jacobs

Realizujemy kolejną edycję  kampanii kawy mrożonej Jacobs, tym razem pod hasłem "Przełam lody"  

Kampania ma zachęcić konsumentów do przygotowywania kawy mrożonej z kawy rozpuszczalnej. Marka Jacobs już kolejny rok pokazuje i edukuje jak proste jest przygotowanie kawy mrożonej samodzielnie w domu. Brand zachęca jednocześnie do poszukiwania swojego ulubionego przepisu oraz eksperymentowania z kawą mrożoną, np. poprzez wzięcie udziału w konkursie na najlepszą kawową stylizację. Nagrodą główną jest profesjonalna sesja zdjęciowa, która zostanie opublikowana w "Twoim Stylu". Nagrody dodatkowe to fartuchy Cookie oraz zestawy Ice Coffee Box. 
Twarzą kampanii w tym roku (podobnie jak w poprzednim) jest Magdalena Różczka, która występuje w spocie telewizyjnym, kampanii bannerowej oraz na stronie internetowej jako przewodniczka po świecie przepisów na kawę mrożoną. Komunikacja akcji jest widoczna w sklepach (materiały POSM, akcje degustacyjne), telewizji (reklama), internecie (strona WWW, kampania display). Dostępna jest również aplikacja mobilna na systemy Android i iOS o nazwie My Coffee Book by Jacobs, zawierająca przepisy na mrożoną kawę.
Więcej na www.mrozonakawa.pl 

Artyści projektują dla Jacobs 

Picture







Pod hasłem „Artyści dla Jacobs” Kraft Foods Polska rozpoczął  kampanię  promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung, z udziałem znanych i cenionych artystów.  IQ Marketing odpowiada za koncepcję, kreację i realizację kampanii 360stopni.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku kawy Jacobs, jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi, tworzy radosną, przyjazną i ciepłą atmosferę, inspiruje do twórczego działania. Do wspólnych chwil przy kawie zaprosiliśmy  trzy pary znanych artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz, Anitę Lipnicką i Johna Portera. Artyści zainspirowani niezwykłą atmosferą spotkania zaprojektowali unikalną kolekcję puszek na kawę. 

„Stworzone z bliskości”, ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii promocyjnej Jacobs Krönung. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2 kg kawy Jacobs  i wymienić puste opakowania  na puszkę. Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców.

Kampania promocyjna wsparta została zintegrowaną komunikacją BTL, ATL i on-line z udziałem artystów. Komunikacja ATL obejmuje: 3 spoty TV, reklamę w prasie oraz na nośnikach outdoorowych. W ramach komunikacji BTL na rynku pojawiły się opakowania promocyjne, a w sieciach handlowych i salonach prasowych materiały POS. Kampania on-line realizowana jest we wszystkich ważniejszych serwisach internetowych i kieruje do strony promocyjnej www.jacobsart.pl

Podróż do krainy pingwinów  z  kartą World  MasterCard

Picture
Trwa kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest fascynująca podróż na Antarktydę, do lodowej krainy zamieszkałej przez największą na świecie kolonię pingwinów.

Promocja, oparta na mechanice loterii, została wsparta szeroką komunikacją ATL, BTL i on-line. Kampania obejmuje swym zasięgiem media drukowane, w tym magazyny opiniotwórcze, lifestyle, shoppingowe, podróżnicze wraz z wydaniami na tablety, Internet (głównie portale, działania SEM, mobile, social media), reklamę in-store (ekrany w centrach handlowych), OOH (niestandardowe wyklejenie rotundy Złotych Tarasów oraz ekrany LED w Warszawie z wykorzystaniem video spotów), frontlighty 6x3 w największych miastach Polski. Format video spaja komunikację w różnych mediach: w wydaniach magazynów na tabletach, w formatach internetowych oraz na nośnikach OOH.
Aby wziąć udział w loterii należy łącznie w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2013 roku: dokonać przynajmniej jednej transakcji płatniczej kartą World MasterCard, zachować niezbędny do wydania nagrody wydruk z terminala płatniczego i zarejestrować transakcję na stronie  promocyjnej    
www.worldpromocja.pl   Zwycięzca loterii wraz z osobą towarzyszącą wyruszy w niezwykłą podróż na południowy kraniec Ziemi.

Zabawa kawą i 200 tys. kawowych gadżetów w prezencie

Ruszyła kolejna odsłona kampanii JACOBS BAW SIĘ KAWĄ.  Tym razem dla wszystkich miłośników kawy marka przygotowała kolekcję inspirujących akcesoriów kawowych: zaparzacze do kawy typu Frenchpress, spieniacze do mleka, szklanki z podwójnymi ściankami oraz zestawy składające się z zestera i klipsa z miarką.  


Aby zdobyć całą kolekcję kawowych gadżetów, trzeba kupić minimum 1 kg kawy mielonej lub ziarnistej  lub minimum 0,4 kg kawy rozpuszczalnej Jacobs. Należy zachować paragon i puste opakowania, nakrętki lub wieczka, a następnie wymienić  je na nagrody w wybranych salonach lnmedio,Relay lub 1Minute. 


Do odbioru czeka 200.000 nagród.  Promocja została wsparta zintegrowaną komunikacją, w tym: spot  TV, kampania on-line, reklamy prasowe oraz materiały POS. Więcej na www.przepisynakawe.pl

MILLICANO – przełom na rynku kawy 

Picture
Na polskim rynku pojawiła się pierwsza Pełnoziarnista Kawa Rozpuszczalna MILLICANO od Jacobs Krönung. Launch nowej marki wspiera kampania realizowana pod hasłem „Kawa jutra już dziś”, obejmująca wielopłaszczyznowe działania ATL, BTL, On-line.

Dzięki unikalnemu procesowi produkcji MILLICANO łączy w sobie kawę rozpuszczalną z bardzo drobno zmielonymi ziarnami kawy, oferując to, co najlepsze w kawie mielonej (bogaty aromat i esencjonalny smak) i rozpuszczalnej (łatwość przygotowania, brak fusów). Aktywności promocyjne podkreślają innowacyjny i przełomowy charakter Millicano

W ramach komunikacji kampanii przygotowaliśmy m.in. kreacje reklam prasowych, outdoorowych, reklam do audiobooków z serii „Mistrzowie Słowa”, ulotek insertowych, kreację i produkcję billboardu sponsorskiego do TV. Odpowiadamy również za organizację degustacji kawy MILLICANO w najbardziej znanych sieciach handlowych i delikatesach premium oraz realizację samplingów suchych poprzez wybrane sklepy internetowe, m.in. Merlin.pl, Alma24.pl, Frisco.pl, Cateringdietetyczny.pl

"Działania mające na celu spróbowanie MILLLICANO przez konsumentów stanowią bardzo ważny element w całej strategii promocji marki – podkreśla Paulina Papierska, Group Brand Manager marki Jacobs – Wierzymy, że każdy konsument, który spróbuje kawy MILLICANO od Jacobs Krönung, z pewnością ją pokocha".

Podróż do wnętrza ziemi 
z  World MasterCard®

Picture
Na początku lutego rozpoczęła się kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest niezwykła wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: Bezcenne”, została wsparta szeroką komunikacją ATL, BTL i on-line.

Promocja  skierowana jest do posiadaczy kart płatniczych World MasterCard i oparta na mechanice konkursu. Aby wziąć udział należy dokonać przynajmniej jednej transakcji płatniczej kartą World MasterCard, zarejestrować ją na stronie promocyjnej www.worldpromocja.pl
i zagrać w grę zręcznościową.

Komunikacja promocji obejmuje reklamę
w prasie kolorowej, kampanię on-line, materiały POS dostępne w oddziałach banków, mailingi, reklamę ambientową na stokach narciarskich oraz w centrach handlowych (sieć InterSport, Złote Tarasy, Promenada i Blue City). Najbardziej niestandardowy ambient realizowany jest w Złotych Tarasach z wykorzystaniem powierzchni schodów, parkingów oraz
z użyciem interaktywnych banerów
z kontentem video, pozwalających na wejście w głąb jaskini przy pomocy tabletu
z aplikacją Aurasma. 

Lato z kawą Jacobs

Picture
AbraKAWAbra -wyczaruj kawowe orzeźwienie – pod tym hasłem zrealizowana została w maju 2012 letnia kampania edukacyjno-promocyjna kaw rozpuszczalnych Jacobs, która zachęcała do picia kawy mrożonej przygotowanej na różne sposoby. Twarzą kampanii została znana i lubiana aktorka Magdalena Różczka.

Celem kampanii była promocja picia kawy na zimno oraz prezentacja inspirujących pomysłów na kawy mrożone, które można łatwo i szybko przygotować na bazie rozpuszczalnych kaw Jacobs. Aktywności promocyjne obejmowały wielopłaszczyznowe działania ATL, BTL oraz on-line.

Główną platformą komunikacji
z konsumentem była strona internetowa www.mrozonakawa.pl, na której każdego tygodnia, pojawiał się nowy odcinek zabawnego videobloga Magdy Różczki.       Dodatkowo na stronie internetowej organizowany był konkurs na najciekawsze przepisy na kawę mrożoną. Codziennie autorzy najlepszych propozycji otrzymywali  atrakcyjne nagrody. Strona www.mrozonakawa.pl to także szeroka baza kawowych przepisów, z których inspirację można czerpać przez całe lato.

Komunikacja ATL obejmowała  reklamę na nośnikach outdoorowych oraz spot TV
z udziałem Magdaleny Różczki. Dodatkowym wsparciem reklamowym była kampania on-line oraz intensywne działania sponsoringowe w Dzień Dobry Wakacje TVN. W ramach komunikacji BTL w sieciach handlowych pojawiły się niestandardowe materiały POS rozmieszczone kontekstowo, m.in. przy stoiskach z owocami czy lodami. W wybranych sieciach handlowych prowadzone były degustacje mrożonej kawy Jacobs oraz promocja buy&get – każdy, kto podczas degustacji zakupi kawę otrzymał autorską książeczkę Jacobs
z przepisami na kawę mrożoną.
W sprzedaży pojawiły się również promocyjne opakowania kaw rozpuszczalnych z dołączoną kolekcją designerskich podkładek pod szklanki
z przepisami na mrożoną kawę. 


O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland