Zobacz IQ na
IQ Marketing Poland
  • Portfolio
  • Usługi
  • Klienci
  • CSR
  • Kariera
  • Kontakt

PROJEKTY SHOPPEROWE BtoC - promocje konsumenckie, loterie, konkursy, samplingi, aktywności on i off trade.

Pernod Ricard, KONKURS - Wyślij WYBOROWĄ w świat!

Konkurs angażujący wszystkich fanów wódki Wyborowa. Za pomocą kreatora, każdy mógł zaprojektować własne opakowanie wódki. Każdego dnia wybieranych było 5 najlepszych opakowań, w których 
Wyborowa wysyłana była na podany przez uczestnika adres. Wyborowa w personalizowanych opakowaniach trafiła do 20 krajów na całym świecie. Najdalsze destynacje wybrane przez naszych konsumentów to m.in.: USA, Kanada, Australia, RPA, Kostaryka
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Mondelez, LOTERIA - Wsłuchaj się w pozytywny rytm Prince Polo

Loteria, w której codziennie do wygrania było 50 par słuchawek SkullCandy. Wsparta kampanią on-line, spotem TV i POSM. Najbardziej efektywna akcja promocyjna w historii Prince Polo – 650.000 zarejestrowanych zgłoszeń i dowodów zakupu.
Obraz

Unilever,  Fix Knorr,   LOTERIA -   Raz w tygodniu  zmień  kuchnię na włoską!

Nawyki żywieniowe Polaków ulegają zmianie. Konsumenci chcą podawać zdrowsze potrawy, chętnie eksperymentują w kuchni. Idąc za tymi trendami, postanowiliśmy namówić ich do zmiany starych przyzwyczajeń przedstawiając nowy smak i nową tradycję jedzenia dań makaronowych z Knorr Fix raz w tygodniu. W tym celu wykorzystaliśmy kuchnię włoską, powszechnie uważaną za zdrową i zorganizowaliśmy loterię pod hasłem „Raz w tygodniu zmień kuchnię na włoską. Była to jedna z najbardziej spektakularnych akcji w historii klienta, w ciągu 1,5 miesiąca uzyskaliśmy ponad 1 milion zgłoszeń w loterii (2 miliony sprzedanych Fixów) oraz 22% wzrost sprzedaży. Skutecznie przełamaliśmy trend spadkowy nie tylko w fixach makaronowych, ale w całym portfolio fixów Knorr. Dwuznaczność hasła skutecznie komunikowała zmianę smaku na włoski oraz nagrodę w kampanii – wygranie metamorfozy kuchni.

Picture

Pernod Ricard, ABSOLUT- KONKURS - Życie ALEKSA

Zaangażowaliśmy fanów Absoluta w proces twórczy nad nową limitowaną odsłoną wódki Absolut, łącząc świat on-line i off-line. 

TRANSFORM POLAND INTO BETTER WORLD! - stworzyliśmy komiksowego bohatera – architekta Alexa, który postanawia zmienić otaczającą go rzeczywistość. Do zrealizowania swoich planów potrzebuje jednak pomocników, którymi stali się fani marki na FB. 

TRANSFORM YOURSELF INTO COMIC-BOOK HERO - zorganizowaliśmy pierwszy  w Polsce casting on-line na bohaterów komiksu, którzy - w rysunkowej postaci - pomagali w kolejnych misjach Alexa, m.in.: malowanie ławek w parku, koncert, oświetlanie ciemnej ulicy, malowanie murala.

Do współpracy zaprosiliśmy  znanych polskich twórców komiksu:
Bartosza Sztybora i Marka Oleksickiego, którzy wspólnie z fanami ABSOLUT co tydzień (przez 6 tyg) tworzyli kolejną odsłonę komiksu on-line pt: Życie ALEXA.



Zwycięzcy konkursu w postaci komiksowej trafili na limitowane opakowania wódki ABSOLUT

 

 

Picture

PROJEKTY KLIENCKIE BtoB – programy motywacyjne, konkursy i promocje skierowane do handlowców, partnerów biznesowych, punktów sprzedaży.

Rajd Ekspertów  AkzoNobel

Roczny program motywacyjny, skierowany do punktów sprzedaży detalicznej, w którym wzięło udział 1900 osób, w tym ok. 1400 sklepów. CEL: Wzrost poziomu zakupów produktów AkzoNobel (farby) przez PSD, budowanie dystrybucji i poprawnej ekspozycji.

Trzon programu stanowił portal www.akzopedia.pl, który pełnił rolę   informacyjną, edukacyjną oraz rozrywkową: wymiana doświadczeń   miedzy uczestnikami programu, eksperckie wskazówki, bogata wiedza o produktach, gry i konkursy z nagrodami, kalkulator ułatwiający zaplanowanie i przeliczanie punktów w programie, ranking, katalog produktów. Komunikacja programu obejmowała: stronę www, sms-y, e-mailingi, infolinię. 

System nagród w programie uzależniony był od realizacji zadań i celów sprzedażowych. Uczestnicy programu otrzymywali  atrakcyjne nagrody rzeczowe i walczyli o nagrody główne: trzy wycieczki 
z wybranym przez uczestników ekspertem: Martyna Wojciechowska, Krzysztof Hołowczyc, Robert Makłowicz. 
Picture
O nas
Kariera
Partnerzy
Copyright
Polityka prywatności

Website by IQ Marketing Poland